/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Mediaplayer 10
Fra : 102030
Vist : 281 gange
50 point
Dato : 22-12-04 08:06

Jeg påtænker at hente den nye mediaplayer, men er kommet i tvivl om, hvorvidt Microsoft endnu en gang har ilagt nogle " spioner" ind i det. Er der nogen der ved, hvilke flueben man skal tilføje eller fjerne for at sikre sig privatlivets fred.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 22-12-04 08:47
Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 22-12-04 09:03

Hvis du har en version af WinXP der ikke er helt fin i kanten skal du lige være opmærksom på følgende:

"Microsoft har haft en plan om, at man, hvis man ikke har en lovlig kopi af Windows XP, ikke vil kunne bruge Microsofts opgraderinger til andet end kritiske opdateringer, og den ser nu ud til at være sat i gang. Det fortæller flere brugere med piratversioner til the Inquirer.

Det betyder for eksempel, at hvis man bruger en piratkopi og opgraderer MS MediaPlayer til version 10, så vil man miste noget af funktionaliteten på sin computer."

http://www.theinquirer.net/?article=19601