/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Skal jeg købe en Nokia 6600?
Fra : nullerbullerpige
Vist : 483 gange
300 point
Dato : 22-12-04 07:32

Hej!

Jeg har set på en Nokia 6600, og tror at jeg godt kunne tænke mig sådan en.
Er der nogle som har kendskab til den, gode/dårlige oplevelser?
Kan det betale sig at købe den på www.debitelshop.dk med et abbonement som hedder debitel1øre eller debitelONE? Og er der noget man skal betale for, som der ikke står noget om?
Eller er der andet som jeg burde vide inden jeg køber den?

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 22-12-04 07:51
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 22-12-04 08:56

Ofte er det jo sådan at med Abb i sidste ende gør den billigere end du kan få den uden Abb. Derfor er mit råd:

Find den billigste teleudbyder der TOTAL set er billigst over det halve år. Køb den derefter der, lås den op og brug Telmore.

www.telmore.dk

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 22-12-04 09:00
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-12-04 09:44

ville vælge 6230 i stedenfor koster det samme

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 22-12-04 09:47

troldenesdhb< jeps, telmore styre,,,virker perfekt
Det ville jeg også vælge. (har valgt)

Accepteret svar
Fra : memuel

Modtaget 300 point
Dato : 22-12-04 09:54

Jeg vil gøre som troldenesdhb.

Hvusk når du køber en telefon, at der ikke må stå at der et mindsteforbrug på XXX, men der skal stå at abonnementet er på XXX feks. 299 som Debitel pt reklamerer for.

Men jeg vil bruge CBB, de er umiddelbart de billigste. Hvis du evt sender sms til udlandet koster de kun 19 øre. MMS koster 1,99 så...

CBB har også åbnet op for gratis sms pris 69 de første to måneder derefter 99. Du kan flytte dit nuværende nummer til CBB. CBB ejes og bruger Sonofon's netværk, så der skulle ikke være problemer med dækning. Jeg har i alle tilfælde aldrig oplevet at der ikke var dækning.

http://www.CBB.dk

Men telefonen er super..
Memuel

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 22-12-04 15:57

jeg ville også vælge 6230!
6600 er for stor efter min smag, og som de andre siger, så kan de jo det samme, og koster det sammen!

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 23-12-04 13:08

Så er det vist på tide at lukke tråden

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 23-12-04 19:14

Tak for svaret memuel.