/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med Links-----??
Fra : Cyberlion
Vist : 374 gange
100 point
Dato : 21-12-04 22:27

Pludselig kan jeg ikke lukke links i e-mails op ved at trykke på dem, men er nødt til at kopiere dem over i Explorer hvilket er ret surt. Nogen der har en god idé til hvad der kan være sket???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-04 23:16

tjaahhhhhhh hos mig virker det med at bruge ctrl samtidig som jeg klikker på linkene - eller shift for den sags skyld - men det er ikke alle der kan bruge den funktion

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 21-12-04 23:18

Oppe under adr linien kommer der en løsning,SP2´s firewall opfatter en del filer som pop up
Hold evt CTRL nede samtidig

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 21-12-04 23:20
Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 21-12-04 23:29

Prøv at åbne Internet Explorer! Gå ind under Funktioner > Internetindstillinger> Programmer! Der skal være flueben i Internet eksplorer skal undersøge om den er standardbrowser!

Kommentar
Fra : Cyberlion

Dato : 21-12-04 23:38

Jeg nulstillede Webindstillinger under: Funktioner>internetindstillinger>programmer og nu virker det.

Kommentar
Fra : Cyberlion

Dato : 21-12-04 23:39

Jeg nulstillede Webindstillinger under: Funktioner>internetindstillinger>programmer og nu virker det.

Kommentar
Fra : Cyberlion

Dato : 21-12-04 23:40

Jeg nulstillede Webindstillinger under: Funktioner>internetindstillinger>programmer og det var det der virkede.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-12-04 00:44

Det er næsten det samme Så sætter den bare fluebenet selv!

Godkendelse af svar
Fra : Cyberlion

Dato : 28-12-04 10:59

Tak for svaret tedd.