/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hjælp til julemail
Fra : AnnLou
Vist : 2384 gange
200 point
Dato : 21-12-04 19:59

Hejsa,

Jeg har simpelthen haft så travlt, at jeg ikke har haft tid til at sende julekort til hverken mine venner og familie, eller mine forretningsforbindelser!

Jeg vil gerne sende en mail fra Outlook (min arbejdsmail) med et par julemotiver, hvordan gør jeg så motiverne ikke bliver vedhæftet, men at man kan se dem når man åbner mailen?

Og til sidst - det haster!!

Ann Lou

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-12-04 20:02

funktioner/instillinge/postformat

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-12-04 20:03

ups forkert det er dine egne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-04 20:06

indsæt motiverne - eller lav brevpapir af dem - og send dem

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-12-04 20:09

ved ikke om det hjælper
Føje en baggrund til en meddelelse
Benyt en af følgende fremgangsmåder:

Tilføje et baggrundsbillede

Klik i meddelelsesteksten, når HTML-meddelelsen er åben.
Peg på Baggrund i menuen Formater, og klik derefter på Billede.
Listen Fil indeholder det brevpapir, der er tilgængeligt i Microsoft Outlook.

Skriv enten stien til et billede på harddisken i boksen Fil, skriv URL-adressen på et billede på Internettet, eller klik på Gennemse for at finde et billede.
Hvis billedet ikke er stort nok til at udfylde meddelelsesteksten, kopieres billedet det antal gange, der er nødvendigt for at udfylde meddelelsen.

Bemærk!

Denne procedure fungerer kun for meddelelser i HTML-format.
Se Word Hjælp, hvis du bruger Microsoft Word som e-mail-editor.
Tilføje en baggrundsfarve

Klik i meddelelsesteksten, når meddelelsen er åben.
Peg på Baggrund i menuen Formater, peg på Farve, og klik derefter på den ønskede farve.
Bemærk!

Denne procedure fungerer kun i HTML-format.
Se Word Hjælp, hvis du bruger Microsoft Word som e-mail-editor.
Angive standardmønstret for brevpapiret i nye meddelelser

Når du angiver standardbrevpapiret i Microsoft Outlook, angives standardbrevpapiret også i Microsoft Word. Hvis du vil bruge et tema som standard, skal du angive standarden fra Word. Se Word Hjælp for at få yderligere oplysninger.

Angive standardbrevpapiret for alle nyoprettede meddelelser

Klik på Indstillinger i menuen Funktioner i hovedvinduet i Microsoft Outlook, og klik derefter på fanen Postformat.

Klik på HTML på listen Opret i dette meddelelsesformat.

Klik på det ønskede brevpapir på listen Brug dette brevpapir som standard.

Angive et standardbrevpapir for én nyoprettet meddelelse

Peg på Ny postmeddelelse vha. i menuen Handlinger, og klik derefter på det brevpapir, du vil bruge.

Hvis det ønskede brevpapir ikke findes på listen, skal du klikke på Mere brevpapir og vælge det, du vil bruge, på listen Brevpapir. Klik på Hent mere brevpapir for at få mere brevpapir, der er tilgængeligt på Internettet.

Bemærk! Disse procedurer er kun tilgængelige, hvis du bruger HTML som meddelelsesformat.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-12-04 20:11

Hvilken Outlook bruger du? Office eller Expres? Hvis du bruger Office kandu gå ind på http://www.Incredimail.com

Og gratis downloade et add-on program (endelig ikke selve Incredimail, se under downloads). Med dette kan du lave meget fine julekort inkl. musik.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-12-04 20:13

det her virker funktioner/instillinge/postformat/vælgbrevpapir

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-12-04 20:15

du kan også tilføje egne billeder

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-12-04 20:23

Du kan også bruge Incredimail Office add-on til menge andre sjove ting. Smileys, Baggrunde, Postkort, Bevægelige dyr og figurer samt medsende musik og lyde. Men det kræver altså at du bruger Outlook Office.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-12-04 21:06

AnnLou - Du kan roligt downloade den, den indeholder ingen grisseri og du kan blot fjerne den igen senere. Jeg har snart brugt den et år og mine venner og famile sætter stor pris på de email's jeg sender til dem.

Kommentar
Fra : AnnLou

Dato : 21-12-04 23:26

Hej Arne,

Det lyder som en god idé, men jeg er i tvivl om hvad præcis det er jeg skal downloade?

Er det Additional features?

På forhånd tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-04 23:39

arne ....... sikke noget vrøvl - incredimail er både til det ene og det andet - og desuden - mange jeg kender har haft mange problemer netop med den - så jeg ville da ikke anbefale den

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-04 09:14

miritdk.
Hvis du læser mine kommentarer ordentligt vil du se at det netop ikke er Incredimail jeg anbefaler, men en speciel Incredimail Office add-on, og det er noget andet. Den betyder at du ikke får et nyt emailprogram men beholder din Outlook Office. Du får blot tilføjet nogle muligheder.

AnnLou

Når du kommer ind på siden er der en Fane der hedder download, gå der ind bladr lidt ned så har du mulighed for at downloade Incredimail Office add-on. Det er den du skal bruge.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 23-12-04 21:49

Man må så bare håbe, at modtageren også har indstillet sit postprogram til at vise HTLM.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-04 21:57

Jorgen_ros

Det kan modtageren jo så blot gøre når han/hun modtager mail'en. Den bliver ikke afvist. Og jeg har aldrig oplevet at mine modtagere ikke har kunnet modtage eller læse mine email's. Jeg sender både til firmaer og private.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-02-05 10:42

AnnLou - Husk nu at lukke spørgsmålet. Det er længe siden du fik svar.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-02-05 14:49

Ved du ikke hvordan, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne