/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Alene på rygsækferie med 2 børn
Fra : Enkoerenhestdergrine
Vist : 578 gange
70 point
Dato : 21-12-04 18:49

Hej
Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har tips til rygsækrejser med børn , f.eks hvor er det godt at ta´hen ??

Ungerne er vant til at rejse , vi plejer at ta´et par ugers charter om sommeren , men i år (2005) kunne jeg tænke mig at være væk hele skoleferien , en ferie der er billig , afslappende og indholdsrig !!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-12-04 18:50

hvor gamle er børnene??

Kommentar
Fra : Enkoerenhestdergrine

Dato : 21-12-04 18:59

De er 6 og 8

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 21-12-04 19:11

Kano tur i sverige.
Man kan drikke vandet i søerne, og der er lavet bålpladser og andet på de forskellige øer. (Øde øer)

Accepteret svar
Fra : Trinethk

Modtaget 80 point
Dato : 21-12-04 19:16

Der er ikke så langt mellem Øerne, så man behøver ikke ro så langt hvis ikke man gider. Og hver dag er der en ny Ø der skal udforskes. Man skal dog ikke regne med de store toilet facaliteter, det er nok nærmer et hul i jorden. Men tit hænger der en skovl på et træ, som man kan bruge. På nogle af ørene er der også potter og pander lagt ud. Men det er klart en fordel selv at havde det med.

Godkendelse af svar
Fra : Enkoerenhestdergrine

Dato : 21-12-04 20:14

Tak for svaret Trinethk.