/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
flytte proceslinien
Fra : yearhouse
Vist : 1430 gange
50 point
Dato : 21-12-04 18:16

Burde det ikke være enkelt at flytte sin proceslinie?
Jeg har prøvet at flytte med musen, men kan kun forstørre den til halvdelen af siden.
Jeg har set at den kan anbringes i toppen, men vedkommende havde også XP-proff. og jeg har "kun" home

Accepteret svar
Fra : 1003jeppe

Modtaget 60 point
Dato : 21-12-04 18:25

Marker proceslinien og hold venster musetast nede, flyt nu musen tv, eller th.ell. top, slip nu så har du valget mlm .bund top th. eller tv. 1003jeppe

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 21-12-04 18:31

Lige præcis og det virker også fint i "kun" Home

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 21-12-04 18:37

Hvis du h/klikker på linen og fjerner fluen i "lås proceslinie" kan du bøvle rundt med den som du vil

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 21-12-04 18:38

Du højreklikker på proceslinje og sikre at der ikke er flueben ud for "lås proceslinje"
Når der ikke er det, prøv så.
Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-04 18:38

nemlig olepost

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 21-12-04 18:50

Tak jeppe.
Men dette med "at markere proceslinien" ?????
Jeg HAR prøvet at trække med musen, men kan kun trække opad...ikke flytte.
Når jeg anbringer markøren ved linien, får jeg kun pile opad og nedad.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 21-12-04 18:58

?????????????????? Du skal h/klikke på proceslinien

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 21-12-04 19:02

Det går bedre hvis du venstre- klikker på et tomt sted på proces-linien og trækker ud til kanten af din skærm. Du skal ramme midt på feltet og ikke på linien.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 21-12-04 19:05

Hvis du h/klikker på linen og fjerner fluen i "lås proceslinie" kan du bøvle rundt med den som du vil

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 21-12-04 19:12

Hvis du, som du skriver "får pile opad og nedad" er din proceslinie ikke låst og du kan flytte den som Jeppe startede med at skrive.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-12-04 19:59

Find et tomt gråt område på processlinien til venstre for uret -træk med venstre mustast skråt op til højre

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 21-12-04 20:12

Tak for svaret 1003jeppe.
Jeg fandt ud af, at det ikke er ligemeget HVOR man holder musen ned...
Hvor bli´r man da klog herinde.

Go´ Jul osv.

TOM