/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Steam Fucker..!!
Fra : Jedi_mind_tricks
Vist : 416 gange
40 point
Dato : 21-12-04 12:31

vi er to på samme router som har fire porte åbne som godt kan komme på steam på hver sin server men vi kan ikke komme ind på den samme.. vi kan huske at det er nogte med at man skal gå ind under ens genvejsikon på skrive bordet og så skrivce et eller andet med clientport - et eller andet vi kan bare slet ik huske hva det er man præcis skal skrive eller hvor man skal skrive det..?? har virekelig brug for hjælp..!! så hurtigt som muligt..!!

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 21-12-04 14:13

spørg på www.tweakup.dk godt nok skal man lave en bruger, men jeg garentere dig for at du har svar inden for 5 min