/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Åbne en .pstfil (Office-datafil)
Fra : johnroskilde
Vist : 753 gange
30 point
Dato : 21-12-04 12:20

Tusind tak til dem der svarede på mit 1. spørgsmål. Ved at bruge søgefunktionen i har jeg fundet en fil, der hedder - Outlook.pst 2.608 Office-datafil. Jeg tror, at den måske indeholder de oplysninger, som jeg troede, og måske også har slettet. Jeg kan bare ikke åbne den og kan ikke finde ud af, hvordan man behandler den, så jeg kan få mine kontaktpersoner og aftaler frem igen. Jeg har forsøgt at finde svar alle tænkelige steder, men kan ikke finde ud af det. Er der nogen der har et forslag?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 21-12-04 12:23

Hejsa
du skal fra outlook i filer menuen vælge impoter/exporter >> andet program
vælg filtypen *.pst og gå til hvor filen ligger
derved hentes kntakt personer, og evt.meddelser mv.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-12-04 12:25

Har du prøvet at vælge filer > importer og ekspoter.... ?
Her kan du importere fra en pst-fil.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 21-12-04 16:51
Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 21-12-04 17:09

Jeg prøvede lige med Otlook Express -filer (.DBX)... Det virker eminent

http://www.mailnavigator.com/MNavi.exe

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 30 point
Dato : 20-10-05 11:26

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Godkendelse af svar
Fra : johnroskilde

Dato : 20-10-05 14:57

Tak for svaret dk.

Kommentar
Fra : jfh00295

Dato : 01-04-07 23:09

Kære venner! Har jeg forstået det helt rigtigt:
Man IKKE KAN ÅBNE EN ENKELT FIL i PST-filen ???
Uden at det er hele pst-filen som bliver slettet. ?? Hvordan får man så den dårlige fil ud af filen..??
MVH Kasket-carl