/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Vurdering af tip
Fra : netper
Vist : 478 gange
50 point
Dato : 14-08-02 10:55

Zoonker har givet et tip om at vurderingen af tipsne ikke er rimlig, og deri må jeg jo nok give ham ret.

Men men kære zonker
Når du kommer med et utal af tips der kun indeholder indeholder et link og en lille tekst om hvor utroligt godt netop det link er hvordan skal man så kunne tage dine tips alvorligt.

Jeg har selv måtte tage mig selv i at vurdere tips fra dem der skriver mange tips lavere en dem der kun sender et enkelt, og selvom jeg tit er ireteret over du sender så mange link så er der faktisk til tider nogle gode indslag fra dig.

Jeg syntes ikke at link høre til under tips. Og tips om ringe vurderede tips gør da slet ikke, det er for mig at se kun for at score de point det kan give, der kunne DU zoonker lige så godt have stillet et spørgsmål og så have givet os mulighed for at kommentere der.

Betyder de ledige point virkeligt så meget ?????

Ps. mango du kunne da vist også godt have stillet et spørgsmål i stedet for at give et tip

per

Kommentar
Fra : netper

Dato : 14-08-02 11:39

Ram

Der er ikke noget spørgsmål, men jeg syntes denne måden er den rimlige måde at komme med indlæg, og ikke bruge tips.

per

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-08-02 11:42

Netper, du har ret, jeg skulle have lagt det ind under spørgsmål...det var nok bare ment som et TIP til Zonker...og eftersom jeg ikke kan skrive direkte til ham, måtte jeg addressere det til ham i Tip´s.
mange venlige hilsner
Mango

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-08-02 11:44

Okay Per, så forstår jeg. Men er det ikke at spilde dine point????

Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-08-02 12:37

Nej, men når folk ikke engang gider tage sig tid til at kigge på det, inden de vurderer, det er sgu for ringe og det tyder antallet af point jo, at de ikke gør, det er ikke selve pointene der er snak om. Men man kan ud fra dem måle om folk i det hele taget har givet sig tid til at vurdere dem, hvilket de IKKE gør.

Og mango bekræfter jo, andetsteds, netop det jeg antager og dermed må folk jo udfra den konklusion gøre mit postulat til sandhed.

Og i dette indlæg, kan man jo netop se, at ram2 ikke forstår hvad det vil sige, at besvare et spørgsmål, og det bekræfter jo netop hvad jeg skriver endnu engang. Man besvarer jo ikke et spørgsmål med, at gøre sit eget spørgsmål til det spørgsmål, der er stillet til et svar, fordi man ikke forstår spørgsmålet.

Kommentar
Fra : netper

Dato : 14-08-02 12:44

Zoonker

Hold nu op med at lange ud efter andre hver gang der bliver givet lidt kritik af dig.

Hvis du gerne vil have en korrekt vurdering af både dig og dine tips så syntes jeg du skulle droppe alle de ligegyldige tips du sender og også droppe al den ordhuggeri.

Jeg vil give dig ret i at vurderingerne hænger sammen med hvem der giver tippet, men jeg har faktisk givet nogle enkelte af dine tip 4 stjerner for det er ikke alle tipsne der er lige intetsigende.

per

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-08-02 12:46

Tak for en sober behandling Per. Det kunne andre lære en del af hav en god dag.

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 50 point
Dato : 14-08-02 12:54

Undskyld mig lige Zonker - Så vidt jeg kan se, står der "Kandu.dk spørgsmål" på det øverste indlæg fra Netper. Det formodes derfor at være et spørgsmå; At Net Per havde en anden mening, som han i et senere indlæg lod mig forstå han havde, var årsagen til at jeg skrev, at jeg nu forstod spørgsmålet, som ikke var der!!!

Synes du ikke, at du i din iver for at retfærdigøre dig selv, lige skulle klappe hesten.
Det bliver til noget fluekn........, når du kører det samme og det samme igen og igen.
Spild af tid!!! (Også af din)

Er dette misk mask noget du er stolt af ???????????????_________________________________________________________________
KOPI af del af indlæg fra "Zonker":
Man besvarer jo ikke et spørgsmål med, at gøre sit eget spørgsmål til det spørgsmål, der er stillet til et svar, fordi man ikke forstår spørgsmålet.
_______________________________________________________________________

Du behøver ikke kommentere min kommentar. Din forudsigelighed taget i betragtning ved jeg hvad du vil sige.

Mvh.
ram2

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-08-02 13:54

ram så selv du kan forstå det.

Der bliver stillet et spørgsmål, det forstår du ikke og så stiller du et spørgsmål, fordi du ikke forstår det. Men at gøre det spørgsmål du stiller til et svar, det er da den omvendte verden.
Og ja beviset er her :

Afvist svar
Fra : ram2 Dato : 14-08-02 11:17
Hej Per.
Jeg forstår ikke helt hvad dit spørgsmål er, men jeg giver dig ret i dine øvrige betragtninger.
Ram2

Så nej jeg rammer ikke forbi.

Kommentar
Fra : netper

Dato : 14-08-02 13:58

Zonker og Ram

tag nu lige og slap lidt af, for i noget ud af at side og hakke på hinanden ??

hvis i gør så forklar mig lige hvad !!!

Per

Kommentar
Fra : dk

Dato : 14-08-02 15:06

hejsa
>>netper, jeg kan kun give dig ret i hvad du skriver, men hvis du udskifter
"zonker" med "næsten alle", ville det efter min mening ramme bedre (bredere)
der kommer mange tips som har været fremme før,og enda for ganske kort tid siden
om de ledige point betyder noget... tja..

>>zonker
hvad vil du selv bedømme dette tip til
"Mangler du et sted at hoste din webring "
http://www.kandu.dk/dk/tip/1938

nu har jeg forsøgt 4 gange, og hvergang får jeg bare
denne her "Siden kan ikke vises"
så dette tip vil jeg vurdere til nul.
Ellers bedømmer jeg tip udfra hvad det indeholder, uanset hvem der har skrevet det.
som det har været fremme tidligere, ville det være rart at kunne kommentere et tip.

/Dk

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 14-08-02 16:26
Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-08-02 16:33

Fedt link, croaks. Tak!

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 14-08-02 18:02

Det er bare okay

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-08-02 19:25

linken fungerer fint her, hvad har du skrevet for at komme ind på serveren ??

http://yff.dk/ringlink/

??

Du vil komme ind på en side som har overskriften "Welcome to Yff's Ringlink".
Hvilken ip-adresse har du og hvornår har du forsøgt sidst, så vil jeg kigge i logfilen på serveren og se hvad der er gået galt ??

Kommentar
Fra : dk

Dato : 14-08-02 21:48

>>zonker
jeg har pt. prøvet igen kl. 21:37 uden resultat, på dit link herover.....
men kan komme ind sådan her :
http://yff.dk/ og derfra på linket "Webring Hosting"
og der kommer http://yff.dk/ringlink/index.html

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-08-02 22:33
Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-08-02 09:13

dk, den link jeg gav virker fint. Det er fordi når man skriver på kanmdu smider den / væk til sidst.

Hvis du taster "http://yff.dk/ringlink/", det som står i "" vil du komme ind på serveren. Da serveren er sat op til selv at finde den indexfil, som du skla bruge er der ingen problemer i det, det er simpelthen fordi kandu.dk smider det sidste / væk i min link, den virker uden problemer.

Rellom tak

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-08-02 09:16

UNDSKYLD jeg ser nu hvad der går galt, at selvom du har / med til sidst i linken smider den det væk i internet explorer når man klikker selv om det er med i linken.

skriver du derimod "http://yff.dk/ringlink/" som det står ordret i "" i browserens adressefelt med / til sidst kommer du ind på linken.....

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 15-08-02 11:39

Tjek altid jeres tip og kopierede links se endvidere lige mit tip (som iøvrigt kun blev vurderet til ½*):
http://www.kandu.dk/dk/tip/1738

Efterfølgende virker heller ikke hos mig:
"skriver du derimod "http://yff.dk/ringlink/" som det står ordret i "" i browserens adressefelt med / til sidst kommer du ind på linken....."

Men virker når jeg efterfølgende tilføjer en / virker det!. Nu har jeg selv lige prøvet at kopiere linket fra den åbne side, og er spændt på hvordan dete link virker http://yff.dk/ringlink/

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 15-08-02 11:49

Tja - samme resultat - underligt!

Men vær lige opmærksom på, at man kan rette i sit afgivne tip, vistnok indtil, der en der har afgivet vurdering.

Prøver lige igen http://yff.dk/ringlink/ og manuelt skrevet http://yff.dk/ringlink/

Zonker, det må være noget med den måde du har opbygget din side - der gør at sidste / bliver væk, og ikke en fejl hos Kandu.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : dk

Dato : 15-08-02 11:50

hejsa

det virker ikke før man manuelt tilføjer en /

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 15-08-02 17:06
Kommentar
Fra : zonker

Dato : 26-08-02 23:48

Bjarne det har intet med min side at gøre, det er simpelthen msie der smider den sidste / væk....

Godkendelse af svar
Fra : netper

Dato : 30-12-02 19:07

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-02 19:55

Hej Per - Det var dælme en gammel sag. Det passer åbenbart ikke, når Kandu påstår, at hvis der ikke inden en måned er et acc. svar, så tildeles det automatisk.
I dette tilfælde er der gået mere end 4 mdr.

Tak for tildelingen.
Ram2