/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Badning efter sol.
Fra : jbh_denmark
Vist : 490 gange
100 point
Dato : 20-12-04 23:29

Jeg tager en del sol i solcenter og har af mange fået at vide at man skal vente et vist tidsrum før man tager et bad efter så farven kan sætte sig. Jeg kunne godt tænke mig at vide om det er rigtigt og hvis det er tilfældet så vil jeg gerne be' om en forklaring hvorfor..!!!

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 110 point
Dato : 20-12-04 23:36

Sludder og vrøvl. Cancer-grillen påvirken dine farvepigmenter .. og dem kan du ikke "vaske" væk.
/PG

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 20-12-04 23:41

Ja, hvis du har dit liv kært, bør du holde op med at tage sol.

Kommentar
Fra : MariQueen

Dato : 20-12-04 23:57

Jeg giver Guild fuldstændig ret!
Jeg er også selv polet-neger, men hva' pokker, vi skal jo dø af ét eller andet!!

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 21-12-04 00:01

>MariQueen
Polet-negere kan da også være ganske pæne !
/PG

Kommentar
Fra : MariQueen

Dato : 21-12-04 00:32

> Guild
Igen kan jeg kun give dig ret!!
Nu er jeg helt ny herinde, må jeg spørge dig hvad bruger du den her side til, sådan helt praktisk?
/MQ

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 21-12-04 00:48

> MariQueen
Jeg har været på Kandu "et lille års tid" .. egentlige ved en tilfældighed, fordi jeg søgte info på Google, som havde et link til dette forum.

"Helt praktisk": Jeg har fået så mange gode råd og vedledninger på "problemer" jeg ikke havde .. men som har gjort dagligdagen noget lettere.

Du finder mig sjældent i "Andet helbred" og "Smalltalk" .. men når stikordet er "rigtigt" .. ja, så blander jeg mig i tråden.

Velkommen til ! - husk de etiske regler !: Der er alt for mange, som "sviner" hinanden til .. Kandu er vidensdeling og godt kammeratskab.

/PG

Godkendelse af svar
Fra : jbh_denmark

Dato : 21-12-04 00:57

Tak for svaret Guild.

Kommentar
Fra : MariQueen

Dato : 21-12-04 01:07

> Guild
Jamen tak for det da.
Fascinerende hvor mange ting internettet efterhånden kan bruges til synes jeg.
Men selvfølgelig, etik er roden i al kommunikation.
Glædelig jul fra polet-negeren...
/MQ