/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Irreterende raslende lyd!
Fra : JacobS.
Vist : 456 gange
20 point
Dato : 20-12-04 22:00

Hey!

Lige nu har jeg en discman, en sony, til 1200 kr.
Når jeg cykler, så skratter lyden, det er fordi at der hvor hovedtelefonerne sættes i, når den bevæger sig så skratter den helt vildt! og det er mega irreterende!

Jeg skal have en mp3-afspiller (creative zen micro) skratter den også når hovedtelefonerne bevæger sig i porten!

Kommentar
Fra : alstroem

Dato : 20-12-04 22:03

Hvis problemet er det samme på de to ting, så lyder det mere til, at det er stikket eller ledningen i dine hovedtelefoner, som måske er defekt.
Skratter den, hvis du lægger MP3-afspilleren på bordet, og forsigtigt bevæger ledningen helt nede ved stikket?
I så fald kan man oftest lodde stikket om.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 20-12-04 22:06

nej nej! der er ikke sådan jeg spurgte!

Jeg har en discman der skratter men VIL købe en mp3-afspiller! og så var det at jeg ville høre om en mp3 af-spiller også skratter?

Men du mener altså at det er min port eller hovedtelefonerne?
Er det ikke generalt i dicsmans at de skratter?

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 20-12-04 22:16

Jeg cykler oxo selv med min mp3 afspiller og efter blot 1 måned eller 2 så er ledningen eller stikket defekt inden i..det skratter oxo.

Så det er med 101 % sikkerhed dine hovedtelefoner som er smadret fordi du bevæger benet og knækker noget inde i ledningen.

Det sker bare hvergang for mig..skide træls og dyrt i længden

Accepteret svar
Fra : alstroem

Modtaget 30 point
Dato : 20-12-04 22:21

Sorry, misforstod dig..

Jeg mener ikke, at det er generelt, at Discman skratter. Det kommer mest an på, hvor meget anti-shok du har på dem, og om de "hopper" meget, når du kører med dem.
Dog vil jeg sige, at inden du køber en MP3-afspiller, bør du nok checke stikket på dine høretelefoner alligevel ;)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-12-04 11:10

Jeg er enig i at det formentlig er Hovedtelefon-ledningen der rystes i stykker. Løsning: Køb nogle højkvalitets- hovedtelefoner: F. eks. Zennheizer hvor såvel stik som lodning og ledning holder meget længere. De er selvfølgeligt også relativt dyre i indkøb, men det opvejes af NUL reparationer og en super lydkvalitet. Arne

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 29-12-04 17:30

Tak for svaret alstroem.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 17:43

Det var Godt Jacob. Stor dreng!