/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MICRO-STAR Driver
Fra : kim
Vist : 865 gange
300 point
Dato : 19-06-01 10:03

Jeg leder efter en win2000-driver til mit bundkort Micro-Strar Model MS-6156 VA (FC).

Håber der er nogen som kan hjælpe mig.

/Kim

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 19-06-01 10:42

Har du prøvet : http://www.driverzone.com/

Kommentar
Fra : kim

Dato : 19-06-01 10:50

Dette er hvad jeg får ud af den side:

www.fujitsu-computers.com has been closed down.

/Kim

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 19-06-01 11:01

du kan også finde drivers her :

http://www.helpdrivers.com/listado/nuevos32.htm

Det ser ud til dit motherboards leverandør er nede, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig mere end dette. Prøv igen senere.

Gandalf

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-06-01 11:36

Hejsa Kim !

Det er vist ikke 100% hvad du leder efter, men kig lige her :

http://www.pcresource.co.th/download/download%20%20mainboard.html

"kim" <kim.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:iGDX6.4495$VQ4.701278@news010.worldonline.dk...
> Jeg leder efter en win2000-driver til mit bundkort Micro-Strar Model
> MS-6156 VA (FC).
>
> Håber der er nogen som kan hjælpe mig.
>
> /Kim
>

--

____________________________________________________
Postet af den uofficielle østhimmerlandske mester i bortforklaringer.

AaB - U'll always be my no.1
walther@larsen.dk

Kommentar
Fra : kim

Dato : 19-06-01 14:08

Hejsa

Det er ikke en bios, men en windows 2000 driver jeg har brug for

/Kim

Kommentar
Fra : hjr

Dato : 19-06-01 14:39

ups det må du undskylde
hjr

Kommentar
Fra : kim

Dato : 20-06-01 09:15

Jeg ved ikke hvad du mener.

Men jeg har stadig ikke fundet den rigtige driver...

Der var én på Simon Walther-Larsens link, men den kan ikke hentes...
På gandalfs link (http://www.helpdrivers.com/listado/nuevos32.htm) kunne jeg kun finde bios

/Kim

Kommentar
Fra : kim

Dato : 20-06-01 09:47

Det holder altså ikke - tror du ikke jeg selv har forsøgt div. søgemaskiner.

Jeg skriver her fordi jeg ønsker et link til en side som virker og hvor driveren kan downloades.

/Kim Kenneth Moes

Kommentar
Fra : hjr

Dato : 20-06-01 10:01

Hej igen

Øh det var ikke derfor, jeg sendte dig linkene, jeg har selv forgæves været inde på Micro-Star officielle side, men den er nede i øjeblikket og derfor sendte jeg dig linkene det kunne jo være at der var en af de andre sider der lå inde med en, jeg har ikke oceaner af tid til at afprøve alle linkene for dig, og det var ikke fordi at jeg troede at du ikke selv kunne søge
hjr

Kommentar
Fra : kim

Dato : 21-06-01 11:22

Hej Wobert

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal svare. Den driver du har fundet er rigtig nok og opdaterer også chipsættet (havde selv fundet den hos VIA), men jeg har stadig ikke fået løst mit problem. Måske har jeg ikke beskrevet problemet godt nok...

Jeg har problemer med at win2000 ikke udføre en shutdown ved lukning af computeren. Grunden til at jeg søger en driver til mit bundkort er at jeg under 98 og ME havde samme problem, men løste ved at installere en driver fra Micro-Star. Som det er nævnt tidligere er Micro-stars hjemmeside lukket og jeg håbede derfor der var en her som havde kendskab til et copysite hvor jeg kunne hente en driver.....

/Kim

Accepteret svar
Fra : 0405rl

Modtaget 300 point
Dato : 21-06-01 11:27

Micro-Star's site er igen oppe...

Du kan på: http://www.msi.com.tw/support/bios/mainboard/6xxx/6156/6156va.htm finde diverse vedr. dit bundkort.

Mvh.
René

Godkendelse af svar
Fra : kim

Dato : 21-06-01 14:21

Hej

Jeg syntes den er lidt let købt, men ok.

/Kim