/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
karyokie, hvordan?
Fra : mikkelgj1
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 20-12-04 21:17

hejj, jeg vil godt lige høre om det er muligt at lave det på ens computer? fx. med et nummer uden sang, også er der tekst på skærmen, også synger man i en microfon der er forbundet til computeren, og virde til anlæget? skal nemlig bruge det til fest imorgen? så er der et program man kan bruge til det? noget der evd hvor man kan hente det online?

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 20-12-04 21:26

Hejsa

Ved ikke om du kan bruge denne her

vanBasco's Karaoke Player

http://www.winsite.com/bin/Info?500000012222

Den er helt god

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 20-12-04 21:31

forstår ikk helt pointen i det? da jeg ikke selv kan synge?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-12-04 21:34

Hejsa igen

Hvorfor kan du ikke selv syge ?

Find det nummer du vil høre-og teksten begynder at rulle med musikken
så er det bare at synge løs.

Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-12-04 21:35

Rettelse

syge=synge

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-12-04 21:36

Brian - kan den køre på XP ?????????????

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-12-04 21:39

Øjeblik

Jeg tjekker det lige og vender tilbage

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 20-12-04 21:45

ja det kan, jeg har fundet ud af det? det er bare at man ikke kan få nogle danske numre som man kan synge emd på.. hehe

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-12-04 22:03

Hejsa igen

Prøv at slette den version du har hentet og download den herfra i stedet

http://www.vanbasco.com/karaokeplayer/

Når den er installeret og startet op kan du klikke på søg lige ude til højre-efter teksten er der en lille spejl-klik der og det vil bringe dig om på en søgeside med karaoke melodier
Her kan du finde en masse danske nummer

Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-12-04 22:14

Hejsa igen

Kan du ikke finde ud af at downloade den så har jeg den liggende
har du en email så kan jeg godt sende den rigtige version til dig

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 20-12-04 22:15

har du ikke et med danske sange?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-12-04 22:20

Jamen lille ven

Læser du ikke hvad jeg skriver til dig

Når programmet er installeret kan du klikke på søg-det bringer dig om til en side med karakoke melodier
her kan du søge på danske nummer også-klik på den melodi du vil høre-og så bliver melodien downloadet til din vanBasco's Karaoke Player

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 20-12-04 22:21

jamen den kan ikke finde nogle med birthe kær? og ved du hvordan man henter alle ! for der hvor jeg skal hen er er ikke internet?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-12-04 22:30

Okay har de ikke internet hvor du skal hen,jamen såkan du godt glemme det,for så kan det ikke bruges desværre.

Men du kan jo selv bruge programmet.

Det er denne side du kommer om til når du klikker på søg

http://www.vanbasco.com/en/midisearch.html

i søgefeltet kan du skrive Type artist or song name:

Når jeg skriver nina kære nina (den med john mogensen)

Bringer det mig om på denne side

http://www.vanbasco.com/en/search.html?q=nina+k%E6re+nina&resultsperpage=10

Her klikker du på John mogensen

Den bringer dig herom

http://www.mille-soeren.dk/11_Midi/02_dansk/side02.htm

Find det nummer du vil høre og klikpå den-så il du om et øjeblik høre nummeret i din nye player

OBS

Det er ikke alle nummer som har teksten med

Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-12-04 22:32
Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 20-12-04 22:33

der er sådan set ingen danske sange hvor teksten er med? kun hvis det er gamle kirke salmer? og dem eer der jo ingen GANG i,..

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-12-04 22:44

Hejsa igen

Du kan selfølgelig downloade de musiknummer som du kan finde der har teksten med.og så gemme nummerne i din
Karaoke Player
Så tager du bare computeren med til festen,så er den klaret

Kan du have en god fest
Brian

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 20-12-04 23:01

skal prøve :D bare ikke nemt når der ikke er danske sange med tekst ? hehe,

Godkendelse af svar
Fra : mikkelgj1

Dato : 23-12-04 16:55

Tak for svaret briani.