/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hejsa Return og asim 1
Fra : briani
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 20-12-04 21:07

Hvorfor snyde med point når alle der har fået lidt superpoint har chancen for at vinde månedens præmie

Hvorfor har jeg på fornemmeren at der snydes med point imellem jer

En hurtig gennemgang af jeres historik fortæller en del.

Hvorfor opretter du/i et spørgsmål lydende tak for hjælpen 2 gange (500 point)

http://www.kandu.dk/dk/spg/56487

http://www.kandu.dk/dk/spg/56488

Og når man så spørger hvad det var for en hjælp du/i fik så får man intet svar.

Hvad med denne her

"FuckKandu"

http://www.kandu.dk/dk/spg/44222

Citat
Efter at ha været på Kandu i nogen tid , syntes jeg efterhånden det hele virker enormt sammenspist. De Kendte herinde giver rask væk hinanden point, det er til at brække sig over. Og kommer nogen med et svar andre ikke bryder sig om, er folk herinde også hurtig til at rakke ned på hinanden.
Troede Kandu var for alle og ikke kun for de få udvalgte.
Giver 500 point for dem der tør skrive sin mening

Sikke noget PIS at skrive og så fra en der selv misbruger systemet

Jeg kunne godt lægge flere links ind om snyderiet men brugerne kan jo selv kikke i jeres historik.
Men jeg kan da godt lige putte denne ind

http://www.kandu.dk/dk/spg/44472

Brian

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-12-04 21:30

nemlig Brian - endnu en god grund til at holde op med point

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-12-04 21:37

Hejsa miritdk

Jeg syntes at det med at give point er godt nok,at der så er en del der misbruger det er en helt anden sag.

Brian

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 110 point
Dato : 20-12-04 22:06

Alle ting der kan misbruges, bliver det. Sørgeligt, men sandt. Hvis det ikke er point, der snydes med, så er det bare noget andet. Nogle mennesker er uærlige, andre er det ikke - heldigvis. Desværre er der temmelig langt mellem de helt ærlige. Hvem kan sige sig fri for at stikke en (hvid???) løgn i ny og næ?? Det er ikke det samme som at snyde, men det er stadig uærligt.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-12-04 22:06

www.kandu,dk/dk/spg/56416

Det er et par dage siden.
svaret kom med link og det hele mindre end 2 minutter efter spg. var stillet.
Jeg tror det var ans der lagde en kommentar ind og kom med en hentydning

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-12-04 22:32

Prøv at søge på Return og asim1 i ; Alle kategorier her på Kandu.dk

Gammel historie

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-12-04 22:37

dova

Det var mig, der kom med en kommentar i det link, som du henviser til.

Asim1 og return er kendte for at give hinanden point.

Jeg kan nu godt lide denne udtalelse fra asim1

Citat
Fra : asim1 Dato : 02-07-04 17:17

ja jeg æder svampe så man bliver helt skør kandu forstå det gggg

fra dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/44224

Jeg tror nu ikke at de opnår noget ved at give "hinanden" point

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-12-04 22:44

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 21-12-04 00:13

Skal vi ikke bare glemme alt om point i denne glade juletid ? Hvis nogle vil snyde, så lad dem om det, og lad os andre fortsætte vidensdelingen ! .. det er alle "pengene" værd !
Hvem gider egentlig gå på posthuset, for at hente månedens "himstragims" ?
/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 00:17

Guild -> Rædslen bliver skam leveret ved døren

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-12-04 00:30

Ja, det gør den.
Ellers er det et dovent postbud hos dig Guild, hvis han ikke gider slæbe "dimsen" hjem til dig

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-12-04 00:37

Jeg har ikke modtaget en rædsel, men tastatur+mus, som jeg har brugt lige siden.

Og jeg den dag i dag glad for min præmie

Jeg har ikke fået forståelsen for at månedens gevinst altid bliver kritiseret.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-12-04 00:43

Jeg er skam blevet glad for min Lumatron DVD afspiller, så jeg er skam tilfreds og så var det uden snyd og mon ikke denne måneds vinder er glad for sin sikkert uventede dims.

Bortset fra det så er jeg blevet lagt kraftigt for had fordi jeg har kommenteret nogle stykker der har gjort som return og asim1 så nu syntes jeg, at vi skal lade dem snyde i fred og håbe på at de snart opdager, at man ikke kan købe noget for de point og heller ikke nødvendigvis vinde noget.
Jeg har nu også en grim mistanke om, at alle de point der er uddelt på grund af håndbold mm. kunne inspirere de herrer/damer til at ville have nogen flere selv

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-12-04 01:27

Ja jeg klager nu heller ikke over min Lumatron

mvh dova

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-04 09:13

Hej Brian
Bytning af påænger foregår hele tiden og pyt med det, for det system er undergravet for længe siden. Jeg syntes det er værre når 'Return' godkender et svar der ikke er korrekt fremfor at et svar fra de 4-5 stykker der har lagt et rigtigt svar - det har jeg et eksempel på. Se det er direkte at gøre nar af andre brugere der prøver at hjælpe og bruge tid på ham. Jeg holder mig derfor langt fra den slags brugere.
Skulle Return komme ind i tråden her så vil jeg linke til den tråd som jeg taler om.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 10:06

[hør]Det er kun Januar måneds præmie jeg betegner en 'rædsel' og det er min helt personlige mening og smag der kommer til udtryk og går på designet, ikke funktionaliteten; som jeg af gode grunde ikke kan udtale mig om.

Jeg har skam også været glad for min HP farveprinter. Den passer i højden til mit tastatur

http://www.keldd.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=550252&side=&webside=4450086

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 21-12-04 12:04

Tjahh Molokyle, man kan da ikke sige andet, end at den gør gavn.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-12-04 16:00

Jeg har printet adskillige meget meget flotte billeder ud, af mig selv med den fine nye præmieprinter.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-12-04 16:18

Jeg er også ret sikker på, at jeg ville have glæde af min Kandu-DVD.......hvis jeg altså havde modtaget den

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-12-04 16:31

Molokyle - husk at vende din printer en gang imellem ellers printer den kun i den ene side.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-04 16:33

Jamen det er da noget siden du har vundet den Toupie - lav et 1 point spørgsmål i kandu kategorien og efterlys den og skriv en mail til dem, med henvisning til spørgsmålet.
Nu kan du nok ikke nå at få den i julegave

//bentjuul

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-12-04 16:37

Bentjuul, jeg har mailet til dem, men de har vist travlt, for jeg har ikke fået svar endnu...
Som julegave?? nej det tror jeg heller ikke.....men miraklernes tid er ikke forbi endnu, så hvem ved

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-12-04 23:32

Så nu er der også en asim2

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-12-04 23:41

Hejsa ans

Ja jeg har set tippet hvor han optræder

Kan lige oplyse at der er blevet sendt en mail til kandu.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-01-05 22:07

Så har Return og asim 1 lovet kandu at de vil stoppe deres snyderi straks

Mvh
Brian .-))

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-05 22:12

Hvor står det, udover det, du har skrevet?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-01-05 22:16

Hejsa ans

Som du kan læse i min kommenter lidt længere oppe 23-12-04 23:41

Sendte jeg kandu en mail om snyderiet,har netop modtaget et svar

Forsat god aften
Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-05 22:19

Kiggede lige på månedens lodtrækning, der er asim1 heller ikke med, han/hun havde da "optjent" point

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-01-05 22:26

Hejsa igen ans

I første omgang blev disse profiler fjernet og deres konto nedlagt.men da de har lovet at stoppe snyderiet,er kontoen igen oprettet-det er derfor de ikke har været med i lodtrækningen .-)

Brian

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 03-01-05 20:20

Tak for svaret Jernladyen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-05 20:40

Har lige læst dit accepteret svar.

At stikke en hvid løgn, er ikke det samme som at snyde