/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Zonealarm
Fra : saxoadk
Vist : 256 gange
20 point
Dato : 20-12-04 20:46

Hjælp

Jeg har installeret zonealarm, og kan nu ikke hente mail. Er der nogen der ved hvad jeg skal justere, jeg har prøvet at nedjustere sikkerhedsniveauet, men det hjalp desværre ikke.

MVH

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-12-04 20:57

Du skal ind og give den lov til at komme igennem zonealarm, det gøres i opsætningen.

Kan du så heller ikke sende mails?

Kommentar
Fra : saxoadk

Dato : 20-12-04 21:00

nej jeg kan heller ikke sende, er det i zonealarms opsætning?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 20-12-04 21:02

Hejsa
Klik på ZA (gul rød ikon) og vælg programs fjern de røde krydser ved dit post program og du kan komme på din mail
Alternertivt luk zonealam og åben dit postprogram - lad dette være åbent og start herefter zonelarm...
når du lukker zonealarm skal du højreklikke på ikonet nederst til højre og vælge exit
mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 30 point
Dato : 20-12-04 21:03

I Zonealarm skal du gå ind under Program Control og her giver du programmet tilladelse til at gå på internettet ved at klikke på programmet og vælg det grønne flueben.

Godkendelse af svar
Fra : saxoadk

Dato : 20-12-04 21:20

Tak for svaret bentjuul, det var min comment client der ikke var hakket af.