/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Undervognsbehandling.
Fra : musenmette
Vist : 4020 gange
50 point
Dato : 14-08-02 07:33

Jeg har hørt at det skulle være meget billigt at få bilen undervognsbehandling i Flensborg.

Er det rigtigt?

Er der nogle der har en adresse eller et telefonnr.?

Er der nogle der har prøvet?

// Mette

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 50 point
Dato : 14-08-02 17:24

Hej musenmette

Jeg ved ikke om det er billigere i Flensborg, men alt med biler er jo næsten altid billigere udenlands.

Vi er medlem af http://www.forbrugerliv.dk og fik der ved 20% rabat på en komplet DINITROLBEH. delbeh. gives der 10% på, det er da hver at tage med.

Så meld dig ind i forbrugerliv og se under rabatter autoservice, og find det nærmeste antirustcenter og ring og hør priser.

Med venlig hilsen
Bantam

Godkendelse af svar
Fra : musenmette

Dato : 15-08-02 08:08

Tak for svaret bantam. Der er ikke mange RABATTER at hente på Fyn.

Kommentar
Fra : musenmette

Dato : 15-08-02 08:10

Er der slet ingen der har fået sin bil undervognsbehandlet i Flensborg?

Kommentar
Fra : a.j

Dato : 04-09-02 13:32

Hej

Du kan få en komplet behandling hos mig for 1700,00 kr

Kommentar
Fra : musenmette

Dato : 05-09-02 07:49

Det er bilen der skal behandles!

Kommentar
Fra : Cartman

Dato : 08-09-02 09:18

Kære Musenmette.
Et godt råd fra en der har været i autobranchen i amge år. Vælg Dinitrol, Pava er et opreklameret produkt , der ikke er en skid værd. Spørg blot blandt fagfolk.
God jagt, det kan helt klar betale sig at behandle bilen, hvis du vil beholde den en årrække. Det der er hamrende vigtigt, er rengøringen inden den bliver sprøjtet. Hvis ikke underlaget er i orden, falder produktet af efter kort tid.
Hilsen Cartman