/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Sidder fast (Half Life2)
Fra : amc
Vist : 388 gange
50 point
Dato : 20-12-04 13:42

Jeg er kommet til ''A red letter day'' hvor der er en masse tog.. Hvad skal jeg gøre for at komme vider

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 20-12-04 15:19

lav en bruger på www.tweakup.dk der har de simpelthen kategori der hedder Half Life 2 og du vil garenteret få hjælp inden for 5 min.

Hvis altså ikke der er nogle der svare her :)

Accepteret svar
Fra : Calleman

Modtaget 50 point
Dato : 20-12-04 16:36

Hej.
Du skulle kunne gå ind i et af togene. gå ud på den anden side, men pas på der kommer et nyt tog.
Når toget er passeret kan du gå ind i et nyt tog, herefter skal du kravle op at stigen og hop over togene mod venstre. følg så stien videre.

[Calle]

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 20-12-04 16:41

Hej.
Du skulle kunne gå ind i et af togene. gå ud på den anden side, men pas på der kommer et nyt tog.
Når toget er passeret kan du gå ind i et nyt tog, herefter skal du kravle op at stigen og hop over togene mod venstre. følg så stien videre.

[Calle]

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 04-01-05 12:31

Tak for svaret Calleman.