/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
problemer med adgangskode i Outlook 2003
Fra : er_du_klog
Vist : 475 gange
50 point
Dato : 20-12-04 11:45

Hej!

Jeg har et problem med mit Outlook 2003.

Mine 3 mail kontis har problemmer med at huske kodeorden engang hver, lad os sige 20 min spørg den om kodeordet. Den boks der kommer frem står kodeordet rigtigt i, så jeg skal bare trykke ok.

Hvordan får jeg den til at huske det hver gang?

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 20-12-04 17:26

Kan det være noget med at OutLook er sat op til at chekke for mail hvert 20. minut ?
Og den er sat til at prompte for password, som Windows så er så venlig at huske ??
Forsøg at sætte den til at chekke for mail hvert andet minut - hvis du derefter får meldingen hvert andet minut, tjah, så er det disse indstillinger du skal rode med.

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 20-12-04 17:29

Den er sat til hvert 1 min. så det kan ikke være det...

Og det er en ikke den samme mail konti hver gang...

Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 05-01-05 08:12

Hej er du klog.

Problemet er at der er forkerte oplysninger i registreringsdatabasens undernøglen "proctecded Storage System Provider"
Følg vejledningen på microsoft`s hjemmeside http://microsoft.com/kb/264672 så vidt jeg husker i mit hoved lige nu ...Så er den lykkes det nok for dig.
Flemming

Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 05-01-05 08:15

hej igen sorry forkert adresse ahhhhhhh hukommelsen.. http://support.microsoft.com/kb/264672 den er på dansk..
held og lykke ..
Flemming