/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
i rapport ved afsendelse af SMS.
Fra : gs
Vist : 786 gange
20 point
Dato : 13-08-02 23:50

Hvordan indstiller jeg Nokia 3210 og 3310 til at sende i rapport tilbage om en SMS besked er afleveret eller afventer.

Accepteret svar
Fra : RaB

Modtaget 20 point
Dato : 14-08-02 01:33

hey..

det er du ved at gå ind i besked og så beskedindstillinger, og så under fælles skal du klikke på transmiss rapporter, den skal stå på ja.. men det er ikke alle abonnementer der kan.. håber det kan hjælpe..

Venlig hilsen
RaB

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 14-08-02 01:34

ups (det kan du gøre).....

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 14-08-02 06:45

Hej GS

Hvis du har TDC kan du inden du starter din SMS skrive *0#og beskeden umidelbart lige efter. Så får du besked tilbage når den er afleveret. Eller hvis modtagerens telefon er slukket, at beskeden ikke kan aflevers.

Hilsen
Grethe

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 14:25

Du skal ind under sms hen i noget instillinger fælles rapport

"gs" <gs.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ek079.4567$ww6.507414@news010.worldonline.dk...
> Hvordan indstiller jeg Nokia 3210 og 3310 til at sende i rapport tilbage
> om en SMS besked er afleveret eller afventer.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-08-02 19:32

> Hvordan indstiller jeg Nokia 3210 og 3310 til at sende i rapport tilbage
> om en SMS besked er afleveret eller afventer.

Hos Telia bruger jeg *t# mellemrum foran beskeden og den har jeg liggende
som skabelon på en 3310.

Per