/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Opdatering af siden
Fra : Baracca
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 20-12-04 00:17

Hej

Jeg oplever ofte, når jeg søger på hjemmesider, fx. bilbasen.dk, at siden skal opdateres, når jeg går tilbage. Altså når jeg laver en søgning ud fra forskellige kriterier og går ind på et af de fundne emner. Når så jeg klikker tilbage, skal siden genindlæses. Nogle gange går den derefter så langt tilbage, at jeg skal lave søgningen igen. Det er ikke altid, det er sådan, men tit og på mange forskellige sider. Har det noget med siderne at gøre, eller er det min browserindstilling (Internet Explorer)? Hvad kan jeg gøre for at den holder op med det. Det er møgirriterende, for at sige det på jysk

Venligst Baracca

NB. Lad venligst være med at foreslå andre browsere. Jeg har det fint med Microsofts monopol

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-12-04 00:24

for at tage bilbasen - så kan du jo vælge i menuen i stedet for at vælge tilbage - og ja det er sådan mange steder så der er ikke noget i vejen som sådan - men du kan jo bruge ctrl til at åbne det du søger efter med - så er du hele tiden hvor du startede og har ikke så meget bøvl - altså ctrl samtidig som du klikker enter

Kommentar
Fra : Baracca

Dato : 20-12-04 00:34

miritdk

Det jeg på bilbasen vil tilbage til er listen over biler, der kom frem ved min søgning efter, at jeg har været inde og se på en bil; den kan jeg jo ikke komme tilbage til i menuen til venstre.

Det løser det ikke at trykke ctrl, når jeg går ind på en bil, hvis det var det, du mente. Og i øvrigt er det ikke altid, at problemet er der, men jeg har lige opdaget, at det samme problem gjorde sig gældende andre steder. fx www.husvild.dk.

I øvrigt kan jeg sige, at problemet ikke er der, når jeg anvender Opera. Men den sætter til gengæld siden op, så det ikke er pænt, og som sagt vil jeg helst bruge Internet Explorer. Alt andet lige, synes jeg det tyder på, at det er IE, der skaber problemet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-12-04 10:31

hmmmm - nej du har ret - men jeg får altså ikke problemer med at skulle opdatere siden så det er vel bare sådan - sorry jeg var lidt hurtigt ude
Muligvis er det sådan at når der er mange online på siden så er det nødvendigt med opdatering - ligesom her *G*