/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Til JacobS
Fra : Better_Performance
Vist : 581 gange
50 point
Dato : 19-12-04 23:54

Hvilken relevans har dit tip (http://www.kandu.dk/dk/tip/10068) for brugere på Kandu??

Det handler jo om britiske undersøgelser, britisk dækning, og britiske gaver

Kommentar
Fra : posedamen

Dato : 20-12-04 00:15

lad dog knægten ;.)

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 20-12-04 11:37

Når nu det er brokketid, så synes jeg også det er irriterende at der kommer "tip" som egentlig bare er nyheder der kan læses i dagspressen. Det forringer systemets værdi at der kommer tip som kun er relevante i kort tid og som ikke har nævneværdig værdi..

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 20-12-04 13:43

JacobS" er i fl weekends gået amok med sine ligegyldigheder fra div artikler og derved skubbet (måske) interessante ting ud af listen.Hans overdrevne jagt på point,ligesom gaveuddeling i div tråde,virker irriterende i det lange løb.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 20-12-04 15:40

Slap dog af!!!!!!!! jeg synes bare det er nogle sjove artikler!

Hvorfor er i så trætte af det?
Er det fordi at jeg er bedre til at skrive tip end jer?
I øvrigt hvis det er jeg skubber nogle !"vigtige" tips ud kan man jo bare bladre side!

Tag en fucking slapper!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-12-04 21:08

JacobS, du skal vist tage en fucking slapper, der... Dine tips er ligegyldige og spild af tid.
Så stop med dine fucking skod-tips... Eller find nogle andre seriøse "debatter" at genere et andet sted på nettet.!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fucking.... Sikke dog et sprog...

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 20-12-04 21:53

undskyd at jeg bruger sådan et frygteligt sprog som d´herre ikke behager. jeg må bringe d´herre en undskyld eftersom det ikke behager d´herre at man som analfabet bruger et sådan frygteligt sprog!
Så jeg undskylder FUCKING MEGET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 20-12-04 22:57

Du er en stor anonym mand JacobS.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 21-12-04 17:54

jeps!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 23-12-04 16:08

Måske er det på tide at lukke tråden?

I kan skrive 1000000000000000000000000000000000000000000000 tråde som handler om mine åbenbart ubrugelige tips! men jeg stopper ikke med det, for jeg synes det er relevant for brugerne!

Så i skal kun åbne en tråd for jeres egen skyld, og ikke fordi i tror at jeg holder op med det!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-12-04 20:37

JacobS

Hvilket bringer mig tilbage til mit spørgsmål, hvilken relevans har en britisk undersøgelse for danske brugere???

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 25-12-04 20:44

JEG SYNES BARE DET VAR SJOVT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 25-12-04 22:02

JacobS, Du har da ikke fattet ideen med det her... STOP NU MED DE LATTERLIGE OG UBRUGLIGE TIPS.