/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Stj....
Fra : memuel
Vist : 385 gange
1 point
Dato : 19-12-04 22:37

Med virkelig fare for at blive halshugget, lyncet og det der måtte være værre så.....
Jeg har stadig ingen stjerner, er der nogen der har stjerner ved deres navn.. Og til dem der mener jeg gentager mig selv.. JA det er 3. gang jeg spørger...
GIV MIG MINE STJERNER IGEN!!!!!

Me(hænge)muel

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 22:39

Har masser af stjerner her! Oppe til højre ud for Kandu Vejen til en hurtig løsning!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 19-12-04 22:42

Du er vel en "stjerne i dig selv" ?

Køb nogle "stjernekastere", det vil bringe dig større glæde, end de stjerner du kan få her på kandu.

Jeg har stjerner...men dem får du ikke !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-12-04 22:43

Jeg har dem stadig, men de nytter jo ikke meget når det kun er mig selv der kan se dem.

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 19-12-04 22:44

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-12-04 22:47

Jeg har også stjerne..se lyst på det...måske der er sole på vej

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 22:53

Du har ret. Spørgsmålet har været oppe tidligere. Jeg har hver gang spurgt hvad pokker det var med de stjerner. Jeg har nemlig aldrig set dem, og de er der stadig ikke? Hverken én eller fem. Og i øvrigt er jeg skide ligeglad, de kan ikke bruges til noget.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-12-04 23:13

Jeg sender lige 5 ***** her - pas nu godt på dem.

//bentjuul og

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-12-04 00:30

har heller ikke nogen - og hvad skal de også gøre godt for ??????????????????

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-12-04 00:42

Du får også 5 ***** mirit, det er snart jul - så der kan godt deles gaver ud og kan du ikke bruge dem, kan du give dem videre øh jeg ved ikke hvad de kan bruges til !!

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 1 point
Dato : 20-12-04 05:01

Osse 5***** herfra til en rigtig Q Altså memuel(le) , mirit er der lidt for meget spark i til at kunne gå ind under den katagori!

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 20-12-04 07:46

med fare for at dumme mig. Kan det ikke have noget med om man har valgt at blokere for ekx. active-x objekter på siden???? Stjernerne er jo variable, og må være lavet i en anden kode. Jeg er ude på et område jeg ikke ved noget om, det var bare en tanke.

Ps jeg har stjerner, den ene sidder jeg lige nu

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-12-04 09:21

Hejsa og godmorgen

En lille tanke herfra

Har du flere brugerprofiler herinde,så prøv at logge af og så logge dig ind med det andet brugernavn du har og se om der så er stjerne der.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 20-12-04 09:36

Nogen må da vide hvad de stjerner betyder...........
Jeg har også undret mig meget over mine 3½ stjerne. Jeg har aldrig hørt om halve stjerner før. Ville det ikke se dumt ud med en halv stjerne i toppen af juletræet?

Kommentar
Fra : Svinedrengen

Dato : 20-12-04 11:00

Citat fra Bjarne D.
Jeg har dem stadig, men de nytter jo ikke meget når det kun er mig selv der kan se dem.

Jamen pinlige BjarneD alias??????..... har du flere profiler siden du kan se BjarneD's stjerner. Er du pinlig og latterlig eller hvad???

Godkendelse af svar
Fra : memuel

Dato : 20-12-04 14:19

Tak for svaret tedd.
         En skulle jeg jo vælge. Og det, med big Q gik lige ind.
God jul tedd..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-12-04 16:00

til dig osse!