/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Glædelig Jul
Fra : Toupie
Vist : 467 gange
10 point
Dato : 19-12-04 22:09

Hej alle Kandubrugere samt teamet bag Kandu

Jeg vil ønske Jer alle en glædelig jul med masse af kærlighed, julehygge og gode minder.

Julekrammer til alle

// Toupie

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-12-04 22:13

Tak i lige måde Toupie

mvh dova

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-12-04 22:15

Tusind tak Toupie..jeg ønsker også dig og dine en dejlig jul.

Knus Sus

Og alle i andre masser af kærlige tanker og knus fra mig

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 19-12-04 22:17

Dejligt med en sådan hilsen her.

Jeg vil bestemt også ønske dig en glædelig jul.. og.og.og et godt og lykkebringende nytår.

Med julehilsen Memuel

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-12-04 22:19

Tak Dova, Mango og Memuel

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 22:26

Toupie

Tak for dine hilsener og i lige måde til dig og dine kære. Jeg kan kun tilslutte mig at hilsenerne skal udbredes til alle som du har gjort det ovenfor.

Kærlige hilsener fra Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-12-04 22:30

Tak Arne

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 19-12-04 22:37

Glædelig og godt til alle her på kandu.dk

"vi" vil fortsætte forsøget på hjælp til dagligdagens små eller store spørgsmål.

Tak for mange timers underholdning og tankevirksomhed.

Ingen nævnt ingen glemt

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 19-12-04 22:38

Glædelig Jul (jul)

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 19-12-04 22:40

Nå,,,forsøgte ellers at lave en glædelig jul smilye,,, men det lykkes ikke :S

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 19-12-04 22:56

Hej Toupie.
Tak - og i lige måde. Og også glædelig jul til jer andre.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 22:56

det var næsten rigtigt Trine, du skal bare bruge de kantede paranteser i stedet for de runde.

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 20 point
Dato : 19-12-04 22:58

Tak skal du have, men jeg var en god ven af den familie, der fik deres datter myrdet, så min jul er desværre ødelagt.

ellebye

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 23:02

ellebye

Det er du da forhåbentligt stadig? Det er squ da nu de har mest brug for rigtige venner?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-12-04 23:07

ellebye..ååh jeg har lige hørt det..og mit hjerte bløder for de stakkels forældre.
Giv dem min dybeste medfølelse...

Og naturligvis også dig ellebye..det gør mig frygteligt ondt..det virker så meningsløst når sådanne ting sker..

Jeg håber inderligt at i finder ud af at bruge hinanden nu og giver hinanden den støtte og varme i netop lige nu har brug for.
Mange trøstende og kærlige tanker
Sus

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-12-04 23:14

Ellebye, æv det var da en ubehagelig én Det bliver en sorgens jul for Jer og pigens familie ... jeg vil så sende nogle kærlige og trøstene tanker til Jer istedet.

Tak til Jakjoe, Trinethk, Jernladyen og Ellebye for juleønskerne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 23:15

Osse glædelig jul fra min kant af!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-12-04 23:18

Tak Tedd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-12-04 00:17

takker for det søde indlæg - det returneres hermed

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-12-04 00:18

Tak Miritdk

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 20-12-04 05:20

Kære alle
I ønskes en rigtig glædelig jul, samt et forrygende og lykkebringende Nyt År.
Mange hilsner fra Maya R.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 20-12-04 05:24

Kære ellebye
Min dybeste medfølelse går til den stakkels familie, så fuldkommen meningsløst.......
jeg vil tænke på jer, der havde pigen nær.

Varme tanker fra Maya R.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 20-12-04 08:23

Hej Toupie

Jeg vil også ønske dig og alle andre KanDu brugere, en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår.

Kære Ellebye. Jeg sender dig også min dybeste medfølelse til den stakkels familie, der pludselig, på en meningsløs måde, mistede deres datter.

Jeg hørte lige her i Radioavisen, kl. 08.00, at Gentofte politi har anholdt den formodede morder. Jeg ved godt, at familien ikke får deres datter tilbage, men mon ikke det hjælper, til at komme videre, hvis sagen opklares.

Frank

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-12-04 09:36

Jeg er selvfølgelig stadig nær ven til familien, og jeg siger alle tak for medfølelsen, og vil overrække den til familien.

Samtidig ønsker jeg naturligvis alle Kandu-brugere en rigtig glædelig jul, og et godt og helsebringende nyt år.

De varmeste hilsner
Poul

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 20-12-04 09:44

Hej Toupie

Også glædelig jul og godt nytår til dig og dine, samt til alle øvrige kandu-brugere. Tak for et hyggeligt år her på kandu - også til teamet der står bag.

Ellebye: Hvor er livet dog somme tider uretfærdigt. Det værst tænkelige må næsten være at miste et "barn". Jeg sender de varmeste tanker til dig og til den unge dames familie. Hvor er det dog trist......

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 20-12-04 11:46

Jeg vil da også lige være med til at ønske alle god jul ...

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-12-04 17:03

Glædelig jul også til dig Toupie

Uhhh ellebye, hvor er det sørgeligt
Èn god veninde til mig mistede hendes lille pige for få måneder siden. Man sidder og føler sig så magtesløs og aner ikke hvad man skal stille op. Deres smerte er så ufattelig stor - og jeg ved de har en frygtelig højtid foran sig, hvor deres øjesten vil fylde alt i deres sind, fordi hun jo mangler ved denne ellers så dejlige tid. Øv, hvor kan livet til tider føles som meningsløs. De varmeste tanker til pigens forældre og nærmeste.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-12-04 17:27

Og så er faren endda en Kandu-bruger. Altså en af vor egne.

ellebye

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 20-12-04 17:44

Nu har jeg aldrig prøvet at miste et barn, jeg har nemlig ikke nogen. Men for 4 år siden mistede jeg min far og min hund med en uges mellemrum lige inden jul. Det er den værste jul, jeg nogensinde har haft. Jeg kan kun prøve at forestille mig, hvordan det er at miste et barn - og så på den måde. Jeg fatter simpelthen ikke, hvad der kan få folk til at gøre sådan noget. En ting er at slå (ihjel) i vrede, det kan man da forklare til en vis grad, men bare at gå hen og slå en ung pige ihjel, der nærmest først lige er begyndt på livet!!!!!!!!
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-12-04 19:09

Jeg har lige fået de sidste oplysninger, hun fik ca. 30 knivstik, så halsen næsten var skåret over.
Og så alle de journalister. Min kone har lige været oppe og besøge moderen, og hvem var til stede, Ekstra Bladet, så her fra kan man heller ikke få ro.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 20-12-04 19:16

Ja, man kan være sikker på, at Ekstra Bladet er der, når der sker noget grimt. Synd, de ikke interesserer sig lige så meget for gode nyheder.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 20-12-04 20:00

Med al respekt ellbye.

"Min kone har lige været oppe og besøge moderen, og hvem var til stede, Ekstra Bladet, så her fra kan man heller ikke få ro."
Det er skrækkeligt og jeg sender mine tanker til forældrene. Men journalisterne gør deres job. forældrene
har vel selv lukket journalisterne ind.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-12-04 20:28

Det er en forfærdelig historie med den unge pige. Det må være grusomt at miste et barn på den måde.
Jeg har lige set på nyhederne, at politiet har sigtet hendes 17 årige ven, som ellers fortalte at hun havde fulgt ham til toget.

mvh dova

Ps: et trist emne der lige kom ind i din "glædelig jul" tråd, Toupie

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-12-04 20:37

Tjaaeh, men julen handler jo også om at hjælpe dem der ikke har det så nemt..og bede for de der har mistet eller er syge..ikke sandt?

Mange kærlige tanker til jer alle
mango

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-12-04 21:42

Her fra Smørum ønskes alle en glædelig
Et Knuz til alle og nogle medfølende varme tanker til Ellebye og den stakkels familie.
Hilsen Eyvind.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-12-04 00:22

Tak også til Maya123, FrankSP, Hansen9, Phylock, Creamygirl og Emesen for juleønskerne

Selvom det er en juletråd så er det helt ok med sørgelige skæbner, for vi skal ikke glemme hvor godt vi ellers har det her i lille DK - og sådanne tragiske ting får én til, at tænke på hvor hurtigt man kan miste dét man har...og at man ikke skal tage noget eller nogen som en selvfølge.

// Toupie

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-12-04 09:16

Tak for de varme ord, Toupie, og må alle Kandu-brugere få en rigtig god og hyggelig jul.

Ellebye

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-12-04 09:36

jeg har også boet i Smørum.
En særlig hilsen til alle Smørum borgere incl. hele min familie der stadig bor i smørum, måske snart Ballerup eller Stenløse-Ølstykke

Memuel

Kommentar
Fra : Svinedrengen

Dato : 22-12-04 09:58

Der er ikke nogen ord for den tragedie i Gentofte.

Men Ellebye, du har vel ikke flere intime detaljer, der kan beskrive grusomheden.

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 23-12-04 00:56

Rigtig glædelig jul til Jer alle

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-12-04 13:11

Til Svinedrengen.

Man har tilsyneladende fundet mordvåbnet, og blodige bukser hos den varetægtsfængslede, og lige nu er man ved at foretage en DNA-analyse.

Endnu en gang god jul allesammen.

ellebye

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-12-04 11:35

Tak ellebye, for din hilsen om en god jul. Det med detaljer fra det grusomme mord - kan jeg sagtens undvære.

Mon ikke også svinedrengen og andre her på kandu kan det?!
Jeg synes ligesom, at det hører til privatlivets fred. Vil, og er man interesseret i 'saftige' detaljer, så kan man jo altid købe Ekstra Bladet!

//Creamy