/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Afbudsrejser sidst i Januar!
Fra : wezzler
Vist : 3339 gange
120 point
Dato : 19-12-04 21:40

Vi er et ungt par, der søger et varmt feriested i slutningen af januar måned.

Har nogen erfaringer med at dukke op i lufthavnen med kuffert, og så få fat i en afbudsrejse den pågældende dag?

Ser frem til jeres svar

Kommentar
Fra : Ravni

Dato : 19-12-04 22:02

det er lettere at købe fra nettet
tjek Google og rejser nu

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 19-12-04 22:10

Det ville være fint at vide 11/2 mdr i forvejen ,hvor der er afbudsrejser

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 19-12-04 22:21

Hej wezzler
Min kone og jeg tog til kbh. lufthavn på denne måde. Vi kørt fra nordjylland før storbælts broen var bygget, vi fandt at der var ingen rejseselskab denne gang på lufthavn,vi blev hevist til Frederecia for at forsøg om vi kunne kom med en busselskab som var piopulær denne gang

Resultatet blev at vi kom afsted til Østrig med bus. Vi kørte hjemmefra ca kl. 10,00 det een dag og kom til Frederecia næste dag vi rejste ca. 20 timer og det kostet 2 færge billetter plus benzin til bilen. Og værste var at det tog ca 20 timer i busen og det var ikke en sovbus!!

Det nok bedst at bestill fra text tv eller på nettet.

Hilsen Colin

Ps: undskyld mit dansk da jeg er englænder og vi har ikke dansk i skolen!!

Accepteret svar
Fra : Nuserpigen

Modtaget 120 point
Dato : 20-12-04 00:47

Hejsa

Prøv evt. og kigge her : http://www.afbudsrejsen.dk/
http://www.rejselinks.dk/afbudsrejser.asp
http://www.rejse-guide.dk/rejsebureauer/afbudsrejser/

Eller søg efter afbudsrejser på google....

Håber I får en god tur

fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 20-12-04 09:05

Hej

Vi har lige bestilt 2 rejser med tyrkieteksperten i slutningen af januar til 1200kr pr person der skulle være 15-20grader

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 20-12-04 17:30

Der er overkapasitet på rejser for øjeblikket. Falk Lauritsen har rejser til Isla Margarita på tilbud hele tiden. Prøv www.falk-lauritsen.dk På tekst tv side 519 kan du se tilbuddende.
Torben

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 23-12-04 11:56

Hold løbende øje med:
http://www.sterlingticket.com/forside_da
De har nogle gange nogle "gå-amok-priser"
/PG

Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 26-12-04 18:09

Tak for svaret Nuserpigen.