/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Hvad skal man give?
Fra : jysch
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 19-12-04 19:36

Jeg har fødselsdag på fredag og skal give noget på min arbejdsplads på lørdag - men Hvad?????

Jeg bager ikke selv og har ikke mange muligheder for at købe noget lørdag - så jeg søger nogle gode råd.

Mvh. Jysch

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 19:39

Tankstationer har da både wienerbrød og is! Og flødeboller!

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 19-12-04 19:45

de fleste bagerier har da åbnet om lørdagen men husk nu en gammel dansk det er jo en kold tid vigår i møde

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 19:47

Lav en god kop Kaffe og The og så køb nogle Mozart-kugler at servere til. Superlækkert og let. Der har igennem de seneste måneder kørt en reklame for Ferroro Rochet, (eller noget i den stil). De ville også være gode med en god kop kaffe eller the.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 19-12-04 20:01

eller nogle forskellige kiks og lidt ost. måske får de fleste lidt rigeligt af sødt i denne tid. det kommer nok lidt an på, hvilke muligheder, der er for serveringen og hvor mange i er.
go' føs'da'

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 19-12-04 20:09

Hejsa Jysch

Og tillykke med din fødselsdag på fredag

Gå til bageren imorgen og bestild en kagemand til afhentning fredag
så tager du den med på lørdag + nogle røde sodavand
Det gør altid lykke

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 20:19

HaHa. Du har fødselsdag den 24. dec. og skal på arbejde 1. juledag som er en lørdag. Du skal nok ikke regne med at bagerierne har åbent d. 25. dec. om morgenen. Så køb noget i stil med mit første svar.

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 19-12-04 21:54

Jeg vil foreslå dig at købe noget frugt og evt. nogle sodavand. Jeg tror alle vil syntes om det oven på en juleaften, og der venter måske en julefrokost senere på dagen.
Mvh Karen.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 20-12-04 07:29

Hvis der er en ovn på din arbejdsplads, har Hatting nogle dejlige frosne "håndværkere", som blot lige skal varmes nogle minutter i ovnen (endelig ikke mikrobølgeovn).
Ellers lav en lille plasticpose til hver med en appelsin og nogle småkager, evt. et lille marcipanbrød, alt efter det beløb, der må bruges. Luk posen med en flot sløjfe, stik eventuelt en lille grankvist og et lille flag i sløjfen, så er det både jul og fødselsdag, personligt og noget folk gider spise.
Glædelig jul og til lykke med fødselsdagen
Petra

Godkendelse af svar
Fra : jysch

Dato : 25-12-04 14:36

Tak for svaret briani.

Det var lettere sagt end gjort - det er vanskligt at finde en bager som er aktiv idag, men det lykkedes til sidst, så nu kan vi rigtig smovse i nat ( hvis vi får tid )

En glædelig jul til jer alle.

Knus Jysch