/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
uoriginal fjernbetjening til UNGO alarm?
Fra : rasmussev
Vist : 2809 gange
100 point
Dato : 13-08-02 22:06

Hej...
Er der en der ved et sted hvor der forhandles uoriginale fjernbetjening til en Ungo alarm 6600, har lige smidt en væk og mener en nypris på en original på knap 600.- er helt hen i vejret....HJÆLP

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 110 point
Dato : 13-08-02 22:20
Kommentar
Fra : azazazAZAZ999

Dato : 13-08-02 22:38

Hej rasmussev
Jeg håber, at du før held, ved hjælp af et af zonker´s svar. Men jeg er ikke helt enig med dig, hvad angår prisen.
Kunne man købe en fjernbetjening for en tyver, ville en hver biltyv rende rundt med en hel lommefuld. Hvad er så vore alarmer værd? Så det skal være en ting der passes på.- Så er det OK. at der kan skaffes erstatning når nu uheldet er sket. Men det må man bøde for.
Hilsen Az...

Kommentar
Fra : rasmussev

Dato : 13-08-02 22:39

der var desværre ingen af disse link der hjalp...men takker alligevel

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-08-02 22:53

DAMN, undskyld jeg banner men så bliver det meget svært for jeg kan simpelthen næsten ikke opdrive nogle links om det produkt der. Undskyld ulejligheden.

Kommentar
Fra : fruergaard

Dato : 16-08-02 14:03

Jeg har et par ekstra liggende...

Prøv at kontakte mig på morten@fruergaard.com

Mvh. Morten

Kommentar
Fra : fdm

Dato : 10-10-02 12:20
Kommentar
Fra : fdm

Dato : 10-10-02 12:33
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-10-02 11:24

Hej!

fdm wrote:
>
> www.autotechs.com/subcat/42.htm .dk' and Active = 1dk>is ja
>

Prøv en alm. newsreader (Outlook, Netscape) istedet.

Kandu er det værste sut!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Free pussy: http://www.broenink-art.nl/maukie.swf

Kommentar
Fra : psimon

Dato : 30-11-03 18:20

DUMT AT SMIDE DEN VÆK - PAS PÅ DINE TING....