/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
jeg har etspil der er krypteret
Fra : rejsby
Vist : 263 gange
150 point
Dato : 19-12-04 18:34

hej jeg har hentet et spil men det er krypteret men jeg har hentet et program som heder PGP som skulle kunne klare det men hvordan får jeg det spil af kodet
MVH Rejsby

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 19-12-04 18:48

Hvis det er en backup du prøver at lave, så kan du kigge på www.gamcopyworld.com
ellers må du nok præcisere "klare"

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 19-12-04 18:50

www.gamecopyworld.com var det... kig efter PC-index

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 19:22

krypteret? Er det et spil der skal udpakkes?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 19:23

PGP er et email krypterings program!

Kommentar
Fra : rejsby

Dato : 19-12-04 19:31

hej tedd
ja det er et spil der skal pakkes ud men den ber om en kode da den er krypteret

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 19:34

er det en zip fil? Hvad hedder den til efternavn?

Kommentar
Fra : rejsby

Dato : 19-12-04 19:40

hej tedd
det er en rar fil

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 19:44

Hvor har du hentet spillet fra? Normalt må der jo stå anvisninger/henvisninger til hvad kodeordet er? prøv at gå ind der hvor du har hentet spillet fra og kig omhyggeligt? Svaret ligger måske osse i en info fil du har hentet ned først?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 19:45

Du har vel winrar forøvrigt?

Kommentar
Fra : rejsby

Dato : 19-12-04 19:51

ja jeg har winrar men jeg har hentet det på suprnova men den har de lige lukket ned i dag men ellers hvor kan jeg hente gode spil så

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 19:56

Aner ikke hvad supernova er desværre! Men hvis man kan downloade et spil derfra må de jo osse ha anvisningerne til hvordan man udpakker det?

Hvad mener du med gode spil? Smag og behag er jo forskelligt! Hvis du mener købespil kan jeg ikke hjælpe dig, da det er ulovligt!

Kommentar
Fra : rejsby

Dato : 19-12-04 21:33

hej tedd
du ved de gode gamle spil man kente til com64 men problemet er at de har lukke siden ned og jeg skal have funde ud af at få det spil af kode der må da findes et program til det

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 21:43

Der findes brute force programmer, men det kræver vist at PC'en kører i døgndrift en uges tid for at bryde koden!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-05 12:16

Fik du løst dit problem så accepter venligst et svar!