/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
vandkøling
Fra : a_krogsh
Vist : 706 gange
110 point
Dato : 13-08-02 21:45

jeg har tingt mig at købe en vandkølet 30 scooter men man kan ikke få andet en en rmx/smx og det gider jeg ikke så jeg har tingt mig at sætte et vandkølingssæt fra en piaggio NRG 45 på 30 modellen kan man det?

Kommentar
Fra : Colaboy

Dato : 17-08-02 12:59

Nej det kan du ikke så skal du lave en ny moter. men du kan da bare sette en piaggio NRG 45 over på din 30 model det er meget ledter tro mig

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 110 point
Dato : 16-08-02 12:35

"a_krogsh" <a_krogsh.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ek079.4562$ww6.507277@news010.worldonline.dk...
> jeg har tingt mig at købe en vandkølet 30 scooter men man kan ikke få
> andet en en rmx/smx og det gider jeg ikke så jeg har tingt mig at sætte
> et vandkølingssæt fra en piaggio NRG 45 på 30 modellen kan man det?t var
> skod...

DU kan også få aprilia ditech.

Når du laver det andet så bryder du loven om konstruktive ændringer og så
kan de konfiskere en stor del af motoren selvom du kun kører 30!
Men nu kunne jeg forestille mig at du ikke kun holder den på 30 men tuner
den noget mere :)
Men du kan godt da piaggio/gilera bruger samme ophæng til motoren uanset
type.

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Godkendelse af svar
Fra : a_krogsh