/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Vindens Farver.. (Hjælp)
Fra : Knuld
Vist : 332 gange
20 point
Dato : 19-12-04 15:25

hej jeg vil meget gerne have om der er en der kan fortælle mig hvor jeg kan finde Vindens Farver eller hænte den...
men håber mest på at der er en der har den....

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 30 point
Dato : 19-12-04 16:14

Det ville hjælpe gevaldigt om du fortalte hvem kunstneren er?

Kommentar
Fra : Knuld

Dato : 20-12-04 08:05

ja undskyld da men nu var det lige sådan at det glemte jeg og jeg har fundet den... men eller tak for hjælpen....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-12-04 09:36

Så husk at lukke spørgsmålet. Dine 20 point er alligevel tabt for evigt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-04 22:58

Knuld

Luk nu det spørgsmål! Det gør du ved at trykke på "accepter som" svar lige over min kommentar. Selvom det ikke var min kommentar der hjalp dig, ER dine point forsvundet for evigt, og det er altid bedst at LUKKE spørgsmålet.

God Jul til dig. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-04 23:01

Jeg kan godt se at du er en ny bruger, men hvis du ikke opfører dig ordentligt nu, skal du da ikke regne med at vi behandler dig ordentligt, næste gang du har et problem. Vel?

Godkendelse af svar
Fra : Knuld

Dato : 25-12-04 22:18

Tak for svaret arne.jakobsen.