/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
NFSU 2 problemer med LAN!
Fra : W3rzax
Vist : 521 gange
200 point
Dato : 19-12-04 15:25

Hmm mig og en ven kan ikke finde hinanden når vi skal spille NFSU 2 over Lan?
Men vi kan godt se at der er en af os som har lavet en bane?
Hvad skal vi gøre?

Accepteret svar
Fra : AeroByte

Modtaget 210 point
Dato : 19-12-04 15:27

En af jer skal først starte en Lobby.. Derefter skal han sætte sit spil op.. Vælge hvilket slags løb og 2 andre ting.. noget break noget er det ene.. nå, men så ham der skal joine, går ind i lobbyen, vælger Filter og sætter sit filter op som spillet er lavet.. så kan i se hinanden

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 19-12-04 15:33

Hmm jamen hvad så når jeg er inde i Game Room og han ikk kan finde mig?

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 19-12-04 15:38

oki nu har vi fundet ud a d men hvordan kommer man så til at spille over lan med sin egen bil?

Godkendelse af svar
Fra : W3rzax

Dato : 19-12-04 15:43

Tak for svaret AeroByte.