/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
December måneds vittighed. Afstemning.
Fra : arne.jakobsen
Vist : 499 gange
1 point
Dato : 19-12-04 14:37

Der er indtil nu kun afgivet 4 stemmer. Det må I da kunne gøre bedre. Husk afstemningen slutter i aften kl. 24:00.

http://www.kandu.dk/dk/spg/53814

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 11 point
Dato : 19-12-04 14:46

Hvor og hvordan skal der stemmes..................vil nødigt anmeldes for stemmefusk.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 14:52

Hej eme

Du går ind i den anviste tråd, læser vitserne igennem og afgiver din stemme. Du har kun én og må kun stemme på én vittighed. Stemmerne skal være afgivet senest kl. 24:00 i aften.

Jeg har i øvrigt oprettet en ny tråd for januars bedste vittighed. Husker ikke lige nummeret på tråden, men den kan du finde under emnet Vittigheder.

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 19-12-04 15:30

Dette her er dog for dumt.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 19-12-04 15:55

Hvordan findes vinderen?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 16:05

grethes

Efter kl. 24:00 i aften tæller jeg stemmerne op, vurderer om der er stemt på egne indlæg, eller om der er stemt på et indlæg der er kommet ind efter d. 17 dec. Den vittighed der har fået flest stemmer vinder. Ved stemmelighed trækker jeg lod. Det vil jeg så selvfølgeligt fortælle når jeg udnævner vinderen. At jeg påtager mig denne magt, hænger sammen med at det jo også er mig der udlover pointene samt påtager mig arbejdet. I den nye januar-tråd, er natmadens Jyde-vittighed fra decembertråden lige lagt ind af en anden bruger. Det er bevidst eller ubevidst snyd, og den har jeg dømt IKKE valgbar. I enhver fofrm for afstemning MÅ der være nogle regler. Dem har jeg fastsat og det er mig der forsøger at sikre at disse bliver overholdt. Arne

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 19-12-04 16:15

Det kan da blive en lang nat. God arbejdslyst.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 16:26

grethes - faktisk ikke, der er kun kommet 5 stemmer til nu, og de er registreret og katalogiseret efterhånden som de er indkommet. Faktisk regner jeg med at kunne offentliggøre resultatet straks efter midnat.

Hvad synes du iøvrigt om ideen med at have sådan nogle tråde? Jeg selv synes at det giver en masse morskab i hverdagen. At der er nogen der bruger trådene til mudderkastning, kommer vi jo nok aldrig ud over.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 20:26

Tak for svaret emesen. Og tak fordi du også gik ind og stemte.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 20:33

ks9000

Da du åbenbart ikke er klog nok til at skrive hvad der er for dumt, er det min faste overbevisning at den dummeste er dig selv. Hvor intilligent er det at skrive et indlæg i en tråd som man synes er dumt, uden at kommentere hvori dumheden består???
Hvis du synes at noget er for dumt, kandu jo bare fjerne fluebenet og undlade at kommentere.

Idioter som dig er der alt for mange af. Du er til at brække sig over. Få dig et liv, og hold dig væk fra tråde du synes er for dumme.