/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Udskrivning af gitre
Fra : j1908j
Vist : 370 gange
20 point
Dato : 13-08-02 21:24

Ved integration af regneark (Excel 2000) i Word 2000 bliver (i hvert fald ikke i min opsætning) gitrene i regnearket skrevet ud, hvilket jeg ønsker i den aktuelle opgave.Hvad gør jeg?
mvh
JJ

Accepteret svar
Fra : philipf

Modtaget 20 point
Dato : 14-08-02 08:01

Marker dit integreret regneark. Vælg Formater --> Rammer og skygge
Under fanebladet Rammer vælger du Gitter
og vupti, så skrives gitrene ud.....

/Philip

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 09:27

"j1908j" <j1908j.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:dk079.4560$ww6.507430@news010.worldonline.dk...
> Ved integration af regneark (Excel 2000) i Word 2000 bliver (i hvert
> fald ikke i min opsætning) gitrene i regnearket skrevet ud, hvilket jeg
> ønsker i den aktuelle opgave.Hvad gør jeg?
> mvh
> JJ
>
Vælg i Excel at gitterlinier skal udskrives (Sideopsætning - Ark).

Indsæt regnearket i Word som et Excel Objekt. (Indsæt speciel).

Hvis du indsætter normalt, bliver regnearket til en Word tabel, og så
udskrives gitterlinierne ikke.

Jan