/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvem kan rep. Nokia 3310 i Horsens?.
Fra : aliceole
Vist : 821 gange
20 point
Dato : 13-08-02 17:08

Ja jeg havde prøvet med en nu BUER ringetone kompunet uden held. Så jeg skal have en der har forstand på mobiler til at finde ud af hvorfor den ikke vil ringe. Har fået vand gennem en lomme i waders fik kun lidt vand men nok. Alt virker på nær et lys diode og ringetonen kan kun lave det for mig?. Garantien dækkede ikke fordi de sagde den var vandskadet. Jo det var den LIDT. Så skriv hvis du er fra Horsens og kan hjælpe mig.

vh. Ole.

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 13-08-02 23:38

Hejsa aliceole

Jeg er fra Horsens og kan da forsøge at hjælpe dig men jeg kan jo intet love dig
Jeg er lige for tiden MEGET optaget af Cisco men der skulle da nok kunne blive sat lidt tid af til lidt frisk luft *GG*

Hygge

Mvh
SANTA

Kommentar
Fra : aliceole

Dato : 14-08-02 16:58

Hvad er CISCO SANTA CLAUS . Prøvede med en anden ny buzzer hvilket heller hjalp noget. Det er sådan den ikke vil ringe, komponist under lyd hvor du selv taster tonerne ind bibber heller ikke som før, og ved sms hvor en bip tone skulle komme virker heller ikke. SÅ HVAD TROR DU DER ER GALT MED TELEFONEN. Skriv gerne lidt mere om hvornår du vil se på den, og hvilken kendskab du har til telefon print.
vh. Ole Thomsen, bor ude ved "SLAGTER HENRIKSEN" på anden sal. Nå men skriv gerne hurtigst muligt. www.aliceole@get2net.dk

Kommentar
Fra : jikrehab

Dato : 16-08-02 08:55

Nej ingen har løsningen end ``Mig``

Du skal ikke skifte buzzeren men faktisk få skiftet en Ic ud på bordet jeg har løsningen men du skal sende telefonen ind til A.Telecom eller selv kommen så laver jeg den på 5 min mens du står og venter.

MVH Teknikeren Ali

A.Telecom
Nørrebrogade 106D
2200 KBH N

Kommentar
Fra : aliceole

Dato : 16-08-02 15:40

Lyder godt men jeg bor i Horsens den fængslende by du ved. Hvad vil din pris være for at få den lavet. Den mangler også lys dioden ved 7 tallet hvilket måske også skal laves hvis det ikke gør prisen meget højre. Nogen har sagt til mig den skal have ultralys for ikke at ire mere på printet. Hvad koster det mig at få fikset telefonen hos dig.
vh. Ole Thomsen. Horsens. www.aliceole@get2net.dk

Kommentar
Fra : aliceole

Dato : 16-08-02 21:07

Til A.Telecom, Nørrebrogade 106D 2200 KBH N.
Har du set mit brev til dig Ali???.

Vh. Ole Thomsen. Horsens.

Accepteret svar
Fra : SANTA2002

Modtaget 20 point
Dato : 16-08-02 22:07

http://www.wanna-save.com/ sælger Nokia 3310 mobil telefoner til 99 kr så det ville næsten ikke kunne betale sig at sende mobilen nogen steder Fragten kommer velsagtens også op i nærheden af de 99 kr ???

Cya

Mvh
SANTA

Godkendelse af svar
Fra : aliceole

Dato : 16-08-02 23:48

Tak for svaret SANTA2002.