/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Til ans
Fra : lillespir
Vist : 423 gange
300 point
Dato : 18-12-04 22:19

Hej Ans.
Tak for at du ville deltage
Det er ikke mit omdømme der lider under dette,
men da vi kun har den offentlig transport at komme rundt med,
syntes jeg ikke at man kan byde andre at sidde på det sæde,
hvor der har siddet en våd og beskidt bagdel.
Jeg forstår ikke helt hvor du vil hen med ....
"Tør næsten ikke tænke på hvordan han ville have det hvis jeg skulle passe ham hver dag"
Det med afhentningen, Af egen erfaring fra jobbet i en børnehave
ved jeg hvor meget det betyder at få besked om ca.tidspunktet for afhentning.
Forældrene krummer ofte også tæer, over hvad de får med hjem ud over deres dreng.
Det med en afløser . Nej Ans. Ikke under nogen omstændigheder.
Hvornår skulle jeg så have en gyldig grund til at skabe mig åndsvag.
Jeg glæder mig allerede til næste besøg.
Jeg oplever dig heller ikke som negativ ,men du har nogle gode meninger.
Jeg har tre dejlige rollinger og jeg hverken kan
eller vil undvære dem, de er alt i mit liv.
Du og din familie ønskes en glædelig jul.
Rita

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 300 point
Dato : 19-12-04 14:46

Hej lillespir

Jeg kan godt se at mit indlæg kunne virke provokerende. Det er ikke altid lige nemt at skrive på en måde, så modparten opfatter det, som afsenderen tænkte. Det er endnu sværere når man ikke kender hinandens humor.

Jeg kan godt forstå at du er glad for dine børnebørn. Forældrene må også være glade for din hjælp. Det er ikke altid at der er en mormor eller farmor der kan/vil hjælpe.

Kan forældrene ikke sige til personalet i børnehaven at barnet skal have dette overtrækstøj på når vejret er sådan.

Personalet skal jo alligevel hjælpe børnene i tøjet.

Når du så henter barnebarnet så vask lige hænder og ansigt på barnet. Det gjorde jeg selv, da mine børn var i den børnehavealder. De var altid beskidte når jeg hentede dem.

Hilsen ans og god jul til dig og din familie.

Ps. Kan ikke forstå at en/flere brugere er blevet så fortørnet over, at du har givet alle, der deltog i dit spørgsmål point.
Dine ledige point må du administrere, som du vil.

Godkendelse af svar
Fra : lillespir

Dato : 19-12-04 15:34

Tak for svaret ans.
Jeg forstår godt at det kan være svært med den humor,
Jeg vasker ham også , men det bringer en hvis vædske i kog når det gentager sig.
Jeg fatter heller ikke at de gider spilde deres julehumør på det, men det er deres problem, vil under ingen omstændighede lade det ødelægge en ellers skøn dag med Mikkel.
God jul og god dag
Hilsen Rita