/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DvD ram Format
Fra : Andrewz
Vist : 404 gange
37 point
Dato : 18-12-04 19:40

Hej jeg har en DvD Ram som jeg gerne vil have formateret men vær gang jeg prøver bliver jeg ved med at få den her fejl : Writing Error: (6) error erasing DvD+Rw/Ram disc.

Jeg bruger programet CDBURNERXP Til det

- nogen der ved hvad der kan være galt ?

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 18-12-04 19:42

Hvis din brænder ikke understøtter RAM formatet kan du ikke,ligesom hvis den ikke understøtter + kan du ikke bruge + formatet

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 18-12-04 19:43

Op med dig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-12-04 22:51

Hvis du har et drev der understøtter RAM format følger der osse et program med til at formattere dette format! Hvis du har skrevet i RAM format skal du bruge dette først! Og så kan du bruge skiven som almindeligt +-rw format bagefter!

Kommentar
Fra : Andrewz

Dato : 18-12-04 23:02

Min brænder understøtter det og der fuldte også sådan et program som du snakker om med tedd.

- men jeg har desværre smit det væk ... flovt... så ved du hvor man kan downloade sådan et hende ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-12-04 23:07

Prøv på din brænders hjemmeside!

Kommentar
Fra : Andrewz

Dato : 19-12-04 11:13

min brænder er lavede af LG og efter som de laver alt muligt er der ikke en hjemmeside bare for den : ( ... Men er der ikke en der kan et link til et program der kan gøre det ?

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 19-12-04 11:32

http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleid=1684&page=2
Selvfølgelig er der en side med din software

Kommentar
Fra : olepost