/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Nik & Jay - lækker (remix) (400 points!!~
Fra : jensgertson
Vist : 483 gange
1 point
Dato : 18-12-04 18:49

Hey er der ikke nogen der har det nye "remix" fra Nik og jay - lækker... hvis der er, så skriv lige!...

Det gælder mange points!!!

Kommentar
Fra : gummianden

Dato : 18-12-04 20:06

Jeg vil skyde på at det remix du henviser til er Læker part 2(Nexus Remix), i følge mine informationer er det ikke udkommet på andet end Ideal's promo cd'er(bliver sendt ud til dj på diverse diskoteker, og det er derfor meget svært at få fat i), men prøv evt. at skrive til Jesper Green hos Emi. Han har på dj-hjemmesiden djz.dk skrevet følgende i en debat omkring remix af Lækker: "send adresse og navn til følgende adresse og den ligger i jeres postkasse:
jesper.green@emimusic.com

skriv emne:lækker remix"
I den tråd var der godt nok tale om et remix lavet af musikk, men prøv at hør ham om ikke han kan hjælpe.

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 18-12-04 20:08

okay... mange tak... prøver lige

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 18-12-04 22:16

Jeg har fået et par skiver med presentation af ders remix til uddeling,har lovet skiverne væk,men du kan få numrene,10 stk, kom med en messenger adr

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 18-12-04 22:52

okay olepost, mange tusind tak... du ved ik hvor glad jeg er over at høre det. min msn er: dj-music@sol.dk

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 20-12-04 10:21

Tror du ikke du skulle være lige så hurtig til at afregne som for at modtage

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 20-12-04 15:29

hva mener du olepost ?

Kommentar
Fra : spexxter

Dato : 20-12-04 19:11

Jeg ønsker også denne sang. Send den gerne over msn. Spexxter@hotmail.com

Kommentar
Fra : Sneged

Dato : 23-12-04 19:04

Jeg tror Olepost mener, at du nok skal betale for promocderne??

ellers et super remix, er gode venner med en som er ven med Jon ( fra Nexus Musik, en del af Nik &jays prdoucer team) .. Så jeghar det :p hehe

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 27-12-04 12:30

Olepost... Jeg forstår ikk helt, i starten sagde du til mig: Jeg behøver ikk alle de points, points betyder ikk så meget for mig.

Men hvis du har ombestemt dig, sååå skal du da nok få dine points. Er der nogle der fortjener dem sååå er det da dig.

Snyder ikk!!!

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 03-03-05 05:14

Hmm jeg har en del Remix med den sang, såå sig da til så kan jeg da sende den til dig

Du kan også sende mig en mail på Pjevser@Pjevser.dk

Kommentar
Fra : camillamaria

Dato : 23-12-05 18:17

Hej !
Er der en der kan sende den til mig ? camillamariahansen@ofir.dk ???
TAK

Camilla

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 23-12-05 20:24

Den kan ikke sendes til en e-mail da de sikkert ikke kan modtage store nok filer