/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Smiely
Fra : Erik10
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 18-12-04 18:04

Hej
Jeg har et spørgsmål ang. Smiely

Hvordan laver man en ny Smiely?

Kommentar
Fra : gnilbo

Dato : 18-12-04 18:25

Ja nemli' ja !

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 18-12-04 18:37

Hvis det er til kandu, du vil lave en smiley så skriver du til

service@kandu.dk

Du vil herefter få tilsendt en smiley, som du kan arbejde ud fra.

Hilsen ans og

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-12-04 18:38

Sådan :

Hent en blank smiley : http://members.fortunecity.com/molo4/blank.html

Leg lidt med den i f.eks. PhotoShop og send resultatet til maria@kandu.dk, samt en forklaring på hvornår og hvordan du har tænkt dig den skal bruges. Du kan foreslå et navn og en forkortelse/akronym til Smiley'en.

Her er en tråd om emnet : http://www.kandu.dk/dk/spg/29751

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-12-04 18:39

service@kandu.dk

Du kan se adressen til venstre på denne side under kontakt kandu.dk

http://www.kandu.dk/dk/kontakt.asp

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-12-04 18:45

Øehhh.... ans -> Jeg har da selv lavet en Smiley og som angivet sendt og fået godkendt den af Maria.

maria@kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-04 18:50

og den helt rigtige molokyle !!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-12-04 18:53

miritdk ->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-12-04 19:08

Molo du behøver da ikke at øehhh, jeg har også fået tilsendt en smiley fra kandu, men der var en, der kom mig i forkøbet, og det var ikke dig.

Jeg har stadig en smiley liggende og jeg fik den tilsendt på den måde, som jeg har beskrevet.

Hilsen ans og

Kommentar
Fra : Erik10

Dato : 18-12-04 19:21

Hej til alle

Jeg skal nok huske at give point for svar, men der kan gå et par dage.

mvh
Erik

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-12-04 19:28

Man højreklikker blot på den blanke Smiley på tidligere angivne link :

http://members.fortunecity.com/molo4/blank.html

..og vælger : Gem som...

Så behøver man ikke få tilsendt en blank Gif 89a

Hvis man animerer den i layers bør den ikke overstige en 5-10 Kb. af hensyn til loadtiden her på Kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 19-12-04 10:19

MOLO!
Når du er SÅ dygtig - HVORFOR laver DU så ikke en kyssesmiley til din cyberkæreste, Creamy, spø´r bare!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-04 10:24

mulberry -> tog mig månedsvis at kreere

Jeg arbejder med grafik som et multihandicappet DAMP barn fra Thy-lejren

Derfor

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 19-12-04 10:36

Nå, Okay Molo, du er tilgivet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-04 10:54

[hør] ..men jeg ka' da lige gi' et fif :

Man kan bare højreklikke på en Smiley her på Kandu.dk og vælge ; Gem som...
Derefter kan man gi' den en gang plastkirurgi og indsende den som sin egen. Kandu.dk har copyright på al grafik her på sitet og det er deres ejendom, så kreatørerne af de forskellige Smiley's har ikke noget at sku' ha' sagt i den forbindelse.
De findes alle her : http://kandu.dk/dk/faq.asp#20

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Erik10

Dato : 20-12-04 22:43

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-12-04 22:50

Selv tak

Jeg vil da glæde mig til at se en smiley fra dig.

Hilsen ans og