/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Lapning
Fra : Kipper-tha-man
Vist : 638 gange
50 point
Dato : 18-12-04 18:01

Hjæælp !

Jeg har fået lappet mit dæk.. duede ikke... jeg har købt en lapnings spray duede ikke .. da jeg fyldte luft i dækket, kom der en masser af det lapnings spray, ud af siden på ventilen ! .. Er det ventilen der er noget galt med ?? skal jeg købe et nyt dæk ?? Hvad kan jeg gøre ??

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 18-12-04 18:09

Jeg ville personligt lappe slangen i stedet for at spraye et eller andet på dækket... Bare et tip!

Kommentar
Fra : Kipper-tha-man

Dato : 18-12-04 18:13

Ok.. Den er har været lappet af en der er bedre til det end jeg er. Men da jeg skulle Pumpe den, røg lufter ud med det samme.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 18-12-04 18:15

Er det et slangeløst dæk. (Scooter dæk). Skal du ha skiftet Ventilen. Det kan du ikke selv gøre!!!!
Hvis det er et Dæk med slange. Da skift slangen. Det kan du til gengæld selv gøre, dog hvis du minimum har 2 dæk jern.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Kipper-tha-man

Dato : 18-12-04 18:23

Ok. er det dyrt ? hvis det er dyrt kan man så ikke bare ligeså godt købe et nyt dæk ?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-12-04 18:24

du skal tjekke dækket indvendigt for skape genstande fjern dem. er der et større hul i selve dækket skal du købe et nyt dæk. er der ikke nogle større huller i dækket så kan du købe en ny slange (tjek også fælgen for skarpe genstande /eger der kan stikke hul i slangen

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-12-04 18:26

hvilken model er det?? gerne størrelsen på dækket også

Kommentar
Fra : Kipper-tha-man

Dato : 18-12-04 18:29

Det er en Honda Melody. Der står på en side jeg har fundet, at bagdækket ( Som er punkterét ) er: 2.25 - 17

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 18-12-04 18:37

www.haralsd-nyborg.dk

hvilken model er det?? gerne størrelsen på dækket også) Hvoffe det???

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-12-04 18:42
Kommentar
Fra : Kipper-tha-man

Dato : 18-12-04 18:44

ja ???

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-12-04 18:44
Kommentar
Fra : Kipper-tha-man

Dato : 18-12-04 18:46

ok. Men Hvad for en skal jeg købe ?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-12-04 18:47
Kommentar
Fra : Kipper-tha-man

Dato : 18-12-04 18:48

ok ! mange tak. Men hvis det har noget at gøre med ventilen hvad for en ventil tror du så jeg skal købe ??

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-12-04 18:57

den skal du ikke bruge / kun hvis det er slangeløsdæk. når du køber en slange er der ventil i slangen og kan også sættes ind i et slange løst dæk

Kommentar
Fra : rotw