/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Panda anti-virus!
Fra : JacobS.
Vist : 715 gange
20 point
Dato : 18-12-04 14:31

Hey!

Jeg har kaspersky virus program! jeg har set at man kan få panda i 90 dage gratis! Hvis jeg downloader det og har det i 90 dage, forpligter jeg mig så til at købe det bagefter?

Er panda bedre end kaspersky?
Sløver panda systemet?

Hvad skal jeg vælge: Panda vs. Kaspersky?

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 30 point
Dato : 18-12-04 14:38

Du forpligter dig ikke til at købe Panda, når de 30 dage er gået.

Men Kaspersky klarer sig bedre end Panda, i de test jeg har set,
så hvis jeg var i dit sted, ville jeg beholde Kaspersky.

Om Panda sløver systemet, aner jeg ikke.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 18-12-04 14:40

jeg har også set at kaspersky skulle være bedre men så så jeg det her:
Panda Antivirus Platinum 7.0
Complete protection for businesses and professionals

Panda Antivirus Platinum 7.0 is the definitive solution against viruses and hackers, as it integrates antivirus and firewall protection in a single product.

Panda Antivirus Platinum 7.0 offers unrivalled features including:

Built-in firewall protection against hackers.
Automatic and transparent daily updates.
Maximum speed and stability.
Anti-dialer system to prevent the telephone number for connecting to the Internet from being changed.
Script blocker to protect against new unknown viruses.
Potentially dangerous file blocker.

Winner of Secure Computing’s "Readers’ Trust Award" for "Best Antivirus."
SC Magazine [UK - April 2003]

så............

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 18-12-04 14:50

Hvordan Panda profilerer sig selv, skal jo nok tages med et gran salt
- også selv om Secure Computing's læsere har kåret det til det bedste
antivirus-program.

Hvis jeg skulle vælge mellem Panda og Kspersky, ville jeg i hvert fald
stadig vælge Kaspersky uden betænkning.

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 18-12-04 15:21

Undskyld, menøøh - hvorfor bruge de dyre købeprogrammer, når der ligger højeffektive virusslammere til gratis afbenyttelse. Fx. www.avast.com

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 18-12-04 15:22

avast er ikke godt! jeg har prøvet det!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-12-04 16:39

Jeg er enig med HansJensen41, hvorfor ikke bruge dem der er gratis og så kan du engang imellem foretage en online scan - jeg har brugt den metode i flere år og 7-9-13 ingen virus haft. Jeg skal undlade at gå ind på hvilke program du skal bruge af de gratis, for det har du fra en tidligere tråd.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-12-04 16:48

Jeg glemte at skrive at jeg har afprøvet mit gratis antivirusprogram med dit tips "Test om dit virusprogram virker!" og mit reagerede omgående.

//bentjuul og mere

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 18-12-04 17:22

så mit tip er altså godt!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-12-04 17:24

Det var fint, fint - har du ikke selv prøvet det ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 18-12-04 17:27

jo nu har jeg!

Inden jeg nåede at trykke på GEM så kom Panda frem og sagde at den havde slettet virussen!
Sejt nok!

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 18-12-04 17:29

Tak for svaret Rellom.
og tAK TIL DIG: Benthjul!