/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
outlook 2003 brager fortsat ned - hjælp!~
Fra : jeanette18
Vist : 744 gange
100 point
Dato : 18-12-04 14:29

Mit opdateret outlook 2003 brager ofte ned ved afsendelse/modtagelse af post. Programmet skal håndtere en del regler (oprettet via regler/beskeder). Har kørt en af/geninstallering samt endvidere find og ret fejl.

Har endnu ikke fundet den egentlige årsag, selvom spørgsmålet er lagt i flere andre forums. Måske nogen som har et godt bud her hos kandu?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 18-12-04 15:34

Hvordan brager ned??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-04 15:59

og.. mener du outlook - eller outlokk express ?????????

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 18-12-04 17:16

miritdk> jeg mener outlook 2003 som jeg også har skrevet i indlægget.
troldenesdhb>Når outlook brager ned skal det forståes således at programmet lukker sig selv.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-04 17:36

sorry jeaanette18 - men der er mange der netop bruger den betegnelse for begge
Du må da få en eller anden fejlmeddelelse før det sker ikke ?????????

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 18-12-04 17:40

Ja, jeg ved godt mange ikke gør sig umage med at skrive helt konkret hvad de benytter. Kunne da forhindre mange misforståelser.
M.h.t. fejlmeldinger/koder. Nej desværre. Det lukker bare ned mit i det hele, så derfor er jeg lidt blank her.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 18-12-04 17:45

Jeg vedlægger lige disse her links - til orientering - fra tidligere. http://www.itsvar.dk/doctor/thread.aspx?id=137851 og http://www.eksperten.dk/spm/570364.
Måske har disse fejl indflydelse på problemet?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-04 17:46

Hmmm jeanette - det lyder mystisk - umiddelbart kan jeg slet ikke komme på hvd der kan være årsag.
Dog... kan det være fordi du modtager - afsender - for store filer og din udbyder har sat grænser på ??????????????????
Bare et bud

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 18-12-04 17:50

Nej slet ikke. Jeg har ingen problemer med udbyderen og jeg sender yderst sjældent store filer.
Noget kunne måske tyde på at det er en fejl at hente de officeopdateringer som er tilgengælig. Flere tråde viser at brugere har fået problemer EFTER installering af disse.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 18-12-04 18:48

jeanette18 har du forsøgt dig i forummet her ???
http://www.microsoft.com/danmark/hjemmebruger/

jeg har ikke outlook installeret pt - og giver ski da op - men lige... den fejl du har under et af dine link viser sig vist da at være en lille jpg billede - check om du eller en anden bruger thumbs eller lign - der kan jo være noget der

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 19-12-04 01:31

miritdk > tak for linket. Jeg kikker på det senere søndag.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 01-01-05 13:18

P.g.a. andre fejl i outlook valgte jeg at genskabe min computer via norton ghost. I får tak for hjælpen og godt nytår:)

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 01-01-05 13:19

miritdk > du for poing for din ihærdige indsats.

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18