/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP genstarter pludseligt...
Fra : norDBerg
Vist : 448 gange
20 point
Dato : 13-08-02 09:25

Er blevet god og grundig træt af Windows XP, da det pludselig genstrater... men det er kun i spil, Warcraft III, Counter Strike etc. Jeg har en AMD Athlon 750, 128MB SDRAM, Asus GeForce2 MX 32MB..... nogle der har et svar på dette...

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 30 point
Dato : 13-08-02 10:09

kontrolpanel --->system--->fanebladet avanceret--->indstillinger for start og genoprettelse--->fjern flueben i "genstart automatisk"

Godkendelse af svar
Fra : norDBerg

Dato : 13-08-02 10:16

Mange tak, vil lige tjekke om det virker.....

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 13-08-02 10:18

Men der sker en eller anden systemfejl når den genstarter.....

Du kan prøve start--->kør--->skriv dxdiag og tryk ok
Her kan du prøve at teste directx

Har du opdateret windows: http://windowsupdate.microsoft.com/
Det kan også være din graffikkort-driver der laver bøvl. Har du prøvet en anden version.....og bruger du den på cd-rommen eller en detonator-driver

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 07:02

"norDBerg" <norDBerg.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ck079.4549$ww6.507378@news010.worldonline.dk...

<klip>
> Er blevet god og grundig træt af Windows XP, da det pludselig
> genstrater... men det er kun i spil, Warcraft III, Counter Strike etc.
> Jeg har en AMD Athlon 750, 128MB SDRAM, Asus GeForce2 MX 32MB..... nogle
> der har et svar på dette...

Der opstår en fejl, og så genstarter XP automatisk.
Se f.eks news:3d58214f$0$53114$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
der omh. netop dette.

--
Mvh.
O. Skjold / Odense

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 10:42

jeg havde det samme problem med min gamle computer. problemet gik over da
Nvidia lavede en opdatering til deres grafikkort tror det var detonator
29.42 driveren der afhjalp problemet her hos mig. så prøv at downloade den
nyste Nvidia driver fra www.nvidia.com og se om de ikke hjælper.

mvh Mistral