/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Lille spørgsmål til heh
Fra : Mr.Marley
Vist : 284 gange
1 point
Dato : 17-12-04 23:25

Hey - en viruskiller og antivirus, er det det samme? og kan man have begge dele installeret uden de skaber problemer for hinanden ? j overvejer at installere AVG viruskiller og jeg har northern antivirus nemlig

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 17-12-04 23:32

Hvis du har Norton og du opdaterer den, så behøver du ikke AVG.
Så hellere en Spywarekiller... tror du ikke det er det du har fået galt i halsen?

www.spywarefri der kan du finde en...

Mvh. Carsten

Kommentar
Fra : Mr.Marley

Dato : 17-12-04 23:39

Det ved jeg ikke heh, jeg har en del spywarekillere sååå - men man vil jo gerne sikre sig med alt man kan

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-12-04 01:26

det kan anbefales at man installere 2 antivirus programmer da der tidt opstår fejl
så frem du bruger XP SP2 firewall bør du opgrade nu der er fundet fejl i den http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=5553
http://support.microsoft.com/kb/886185

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 18-12-04 09:38

Sikke da noget vås... Hvis man installerer to antivirusprogrammer på samme tid, så er man da først sikker på at få problemer. Hvis de ikke har indvirkning på hinanden, så tager de da blot dobbelt så meget hukommelse for at køre.
Jeg har kørt med Norton så længe jeg kan huske, og det eneste der er kommet ind på min computer er spyware.

I stedet for at installere to antivirusprogrammer, kan man jo blot installere den patch som er udgivet til at løse problemet.

Jeg fatter ikke at folk råber og skriger om alvorlige fejl i dit og dat. Det er da klart at der sidder nogen og forsøger at finde huller i det mest populære styresystem. Når de så har fundet et svagt punkt, så råber og skriger de op om at der er fejl, for at sætte dette styresystem i dårligt lys.

Når nu Microsoft har udgivet en patch, så installer den dog og kom videre...