/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvad er din penis omkreds?
Fra : kamilleblomst
Vist : 16115 gange
440 point
Dato : 17-12-04 21:48

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad fyres normale penis omkreds er målt med et målebånd omkring på det bredeste stykke.
og hvad er normalt?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-12-04 22:03

omkredsen på en gemmensnitlig : 10-15cm
længden på en gemmensnitlig : 15-20cm

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-12-04 22:03

Hvad er normalt ?

http://www.sizesurvey.com/result.html

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 17-12-04 22:40

Det kommer vel an på om den er i slap tilstand eller i "festudgave"!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-12-04 23:07

Axelise *fasag* den var sød..

Kamilleblomst...er du utilfreds da?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-12-04 04:31

Kan lige forestille mig at man skal i gang med det frække og så hiver pigen et målebånd frem!!

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 18-12-04 05:27

er den over 33 cm kaldes det en fod

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 18-12-04 09:29

Det var sådan én den berømte John Holmes havde, ikke???

Kommentar
Fra : NULDERTROLD

Dato : 18-12-04 12:55

det er ikke størrelsen det r gørelsen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-12-04 20:42

NULDERTROLD..arggh den har vi hørt så mange gange *GG*

Men det er jo sandt nok...
Men forstår ikke hvorfor de mænd altid skal trøstes sådan...?

Kvinder med "fodbade" og små babser...de bliver da bare gjort grin med..men "drengene" næææh de skal trøstes..for puha, hvis de nu bliver "umændiggjort" nnææ fy da..det går aldrig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 20:45

Hmm? er spørgsmålstilleren en pige eller fyr?

Kommentar
Fra : Peck

Dato : 19-12-04 22:57

Omkreds..., hvorfor er det interessant. Du skal måske ud at købe en kjole til den?

Kommentar
Fra : NULDERTROLD

Dato : 19-12-04 23:32

hey mango man siger jo ox små tissemænder små hjerner ,-)

Kommentar
Fra : NULDERTROLD

Dato : 19-12-04 23:32

hey mango man siger jo ox små tissemænder små hjerner ,-)

Kommentar
Fra : NULDERTROLD

Dato : 19-12-04 23:32

hey mango man siger jo ox små tissemænder små hjerner ,-)

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 22-12-04 09:19

Hej Kamille
Hvad er normalt - kvinder har bryster i alle str - hvad er det normale - mænd har tissemænd i alle str og tykkelser / lige - krum - hvad er normalt
Hvorfor gå op i om den ene eller den anden er dit eller dat, bar´ hyg jer med hinanden
så betyder størrelser ikke det fjerneste
bedste juleput hilsener
krakgt

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 23-12-04 13:11

hej Kamille
Hvorfor giver du ikke bare rotw ok for besvarelsen så spørgsmålet kan blive lukket
mvh

krakgt

Kommentar
Fra : lars_o

Dato : 27-12-04 22:52

en 12 cm
rundt om

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-12-04 00:59

Hejsa

Nu har man hørt så mange gange det er ikke størrelsen det er gørelsen

Men der er vel græser hvad sådan en fyr her kan udrette af mirakler

http://www.minorisa.es/gjie/ach-ara.jpg

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-12-04 01:09

ååh ja Brian..vi må håbe han har andre talenter

Og det er jo netop det...man kan jo bruge andre midler hvis man ikke formår ller har størrelsen ikke sandt?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-12-04 01:15

Ja Mango

Vi må håbe han har en god tunge

Kan du sove godt
Brian

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-12-04 01:32

ha ha..ja eller andre dejlige ting

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-12-04 01:32

og hov..jatak..du må også sove dejligt

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-12-04 09:12

En lille og vågen er bedre end en stor og doven.

Her er en lille samling normale penisser/pikke med forskellige vinkler og skævheder

http://hjem.get2net.dk/phk/pskrummerik01.htm

Og på dette links kan du se en masse forskellige
Pikmål / Penismål - (målt på oversiden - tykkelse = diameter)

http://www.psykeogsex.dk/penismaal01.htm

Som du kan se på linket er det meget forskellig

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-12-04 09:49

Mon ikke der lige kan blive plads til denne her

En undersøgelse viser at en kvindes underliv er ca. 4 cm. længer end mandens pik... Dette betyder at der i Danmark alene går ca. 5000 km. ubrugt fisse rundt!!!

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-12-04 01:32

hmm ja sådan er det så ikke hos os *GG* den passer lige..så her er intet spild

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 440 point
Dato : 30-12-04 19:51

Her kommer det længe ventede svar -)

penis størrelse

Meget har været snakket om vi mænds
kæreste følgesvend. Penissen. Normalt burde den kun være 8 cm lang (erigeret) hvis formålet er formering, men dette er som bekendt ikke tilfældet. Den er som bekendt meget større. Vores penis er helt sikkert et seksuelt signal til kvinden. Nogle penisser bliver kun lidt større i stiv tilstand andre vokser op til 300%. Men hvor stor skal den så være.
Der er lige blevet lavet en undersøgelse omkring størelsen på mænds penis her på nettet. Man kunne indsende sine egne oplysninger, som så blev behandlet i en database. Over 100000 mænd over hele verden sendte sine oplysninger ind.
Man kunne derfor inddele størelserne i 3 grupper. Smal under 15 cm, normal
mellem 15-17 cm, average over 17 cm.
Undersøgelserne viste således at penisser over 18 cm er meget sjælden kun 3 %. 15-17 cm lå på over 55 %. Undersøgelserne viste bl.a også at negre har en lidt større penis end europæer samt asiater havde en lidt mindre.
Tykkelsen på penis var også med i undersøgelsen.
Se mere indfo hvis du er interresseret i mænds penis. På WWW.penis.com

TYVSTJÅET HERFRA

http://www.oestrogen.dk/show_page.asp?templateid=199&emneid=5825

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : kamilleblomst

Dato : 31-12-04 14:19

Tak for svaret briani.