/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
PLEASE SVAR HURTIGT!!!!!
Fra : Nick15
Vist : 895 gange
40 point
Dato : 17-12-04 19:51

Hej mig og min kæreste har haft sex uden nogle form for sikkerhed!!!!

Hendes mens stoppede den 08.12.04 og starter igen den 08.01.05 vi har haft sex idag den 17.12.04

Jeg kom ikke inde i hende MEN der er jo det der Præsperm!

Hvor stor er chancen for at hun er gravid???

PLEASE SVAR HURTIGT!

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 17-12-04 19:55

ikke særlig stor...

Men lad din kæreste snakke med en læge på mandag

Kommentar
Fra : lejy32

Dato : 17-12-04 19:56

Tillykke Far.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-12-04 19:57

chancen er der det er forskelligt hvornår kvinden har ægløsning 0-100% nogle bliver ikke gravide andre skal høre orderet

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 17-12-04 19:59

Hvis de datoer du nævner er de rigtige, er risikoen meget meget lille.
mvh dova

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 17-12-04 19:59

Hov mente!

Hendes mens stoppede den: 08.12.04 og starter igen den: 17.01.05

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-12-04 20:00

man kan få fortrydelsepiller hos vagtlægen
men det er ikke noget kroppen har godt af ved gentagene gange
preventionen er opfundet

Kommentar
Fra : calista

Dato : 17-12-04 20:00

Hun kan (eller du kan) gå på et døgn- apotek og købe fortrydelsespiller.
Jeg går udfra, at hendes menstruation startede omkring 2. - 3. december og så er der en risiko for graviditet, omend den er ganske lille, hvis du ikke kom i hende.
Under alle omstændigheder er det NU i bør tage jer en snak omkring prævention. Så dyre er gummi jo heller ikke

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-12-04 20:01

Nej nu lyder de datoer endnu mere forkerte, er du sikker på de passer?
Normalområdet ligger fra 28 - 30 dage mellem hver menstruation.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 17-12-04 20:02

Og man tager altid sidste menstruations første dag, når man skal udregne fex terminsdatoen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-12-04 20:03

Det vigtige er at vide, hvornår sideste menstruation begyndte, er det omkring den 3/12?
så er det et dumt tidspunkt i har valgt at køre "friløb"

Kommentar
Fra : calista

Dato : 17-12-04 20:05

Nemlig Dova!! Sad lige med kalender og kiggede efter, det er et usandsynligt dumt tidspunkt at stå af i Roskilde på!!

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 17-12-04 20:34

Er du kønsmoden?

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 17-12-04 23:40

husk nu at en graviditet kun er et lille problem... i forhold til at dø af AIDS fordi man ikke bruger det hoved der skal tænkes med , men bruger det man knepper med... til at tænke med... tror det ville være smartere omvent... prøv næste gang at bytte rundt... så bliver man ik gravid.

D9N - lidt i tåge

Kommentar
Fra : holm77dk

Dato : 22-12-04 05:38

jeg mener ikke der er den store risiko men vent ca 3 uger og tag så til lægen og få taget en test

Kommentar
Fra : centiodk

Dato : 26-12-04 23:24

Brug dog en regnfrakke.
lol

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 07-01-05 05:17

Slap nu af - Jeg er 100% sikker på at det skal du nok få at vide !
Strandkro.

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 18-01-05 16:11

Tak for svaret dova.