/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
holniels - har du sendt noget
Fra : emesen
Vist : 437 gange
1 point
Dato : 17-12-04 18:00

Holniels.....................har du sendt noget.
Ellers har du en virus kørende.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-12-04 18:04

Kunne måske være en der har hans email adresse i kartoteket, der har virus. (Netsky variant m.fl.)

Accepteret svar
Fra : holniels

Modtaget 11 point
Dato : 17-12-04 18:36

Har sendt deg noget jo,ikke virus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-12-04 18:36

den er sent til en masse adresser med vedhæftet fil.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-12-04 18:39

Bare rolig du,men er du nervøs så scan den innen du åbner den

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-12-04 18:42

Ps,tænkte det var noget der var brukendes dernede også??,denne metode jo at søke mennesker jo,er flere der er kommet tilrette heroppe med en sådanne mail

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-12-04 18:56

Ok - så er jeg glad igen................................
.
Men pr. automatik ryger alt som er sendt til flere, direkte i papirkurven.
Mail med vedhæftede filer ryger samme vej, hvis jeg ikke på forhånd ved at de kommer.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-12-04 19:01

Ok Holniels - nu har jeg set efterlysningen, og vil naturligvis holde øjnene åbne.
Til andres orientering er det en efterlysning af en ung pige fra Norge.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-12-04 19:01

Fint emesen
sorry,sku jo lige sendt deg et vink først,ska gøre det fremover

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-04 19:04

emesen

Så kan du snart vente at få flere mails fra nordmændene nu kender de jo også din mail-adresse.

Jeg forstå ikke helt rigtigt hvorfor nogle oplyser om andres mail-adresser, når de sender noget videre.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-12-04 19:05

Tju hej hvor det går,der er altså ikke sket noget.
Hvad er der ellers på tapetet?
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-12-04 19:08

Ans - jeg er 1/4 Nordmand, så det må jeg vel finde mig i.
Nå men er det et godt formål, kan man vel nok overkomme det.
Eyvind.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-12-04 19:08

Jada ans,jeg kender emesens mailadresse,men jeg er bare en jo så ingen fare for hans adresse kommer videre
hei Keldd,formen fin??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-04 19:16

emesen

1/4 nordmand, du holder vel med Danmark, når de møder nordmændene i finalen (tror jeg de gør) vi har jo nogle gode målvogtere

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-12-04 19:19

Ans - jeg vil være klar til at trøste de stakkels jenter på bedste måde.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-12-04 19:20

holniels:
Ja det går bedre,har været lidt halvsløj nogen dage,men ser klart igen du.
Hilsen
Keldd.
der er jul
det bli'r cool.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-04 19:22

keldd ser klart igen ??????????? HVAD gjorde dig dog mindre klarsynet

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-12-04 19:24

Sikkert 95% med metanol miritdk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-04 19:27

holniels..... skulle da heller ikke undre mig når en håndværker er tørstig

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-12-04 19:39

Har i nogensinde tænkt på hvorfor det hedder håndværker?
Det er fordi det værker inde i hovedet på staklen,
når han går hjem,af alle de tossede kællinger han har hørt på hele dagen.
Hilsen
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 17-12-04 19:40

Tak for svaret holniels.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-04 19:41

Hvorfor får jeg aldrig tilsendt spændende virus fra fremmede lande med posten ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-04 19:43

(((((((((((((((kelddddddddd)))))))))))))) hop tilbage i flasken og træk proppen til igen din uforskammede knægt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-12-04 19:43

Keldd
Sku' det så ik' hedde hovedværker i stedet for håndværker

dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-12-04 19:48

dova:
Måske nok,men det var ikke mig der fandt på det.
Hvorfor lukkede du eme?
Jeg skulle lige til at starte et slagsmål!!!
Hilsen .
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-12-04 19:53

Citat
Hvorfor får jeg aldrig tilsendt spændende virus fra fremmede lande med posten ?

Enkelt...............................du har ingen SKYPE

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-12-04 19:57

Der kan godt slåsses i et lukket spørgsmål ..............men det koster point.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-12-04 20:05

Jaaaa,lad mig få lidt kompetent modstand.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-12-04 20:08

Er du på krigsstien idag Keldd

dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-04 20:09

Og emesen kan slå fluebenet fra.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-12-04 20:09

Hvorfor vil alle slåss??,ingen hyggelige mennesker her i juletiden??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-04 20:13

holniels - man KAN da heller ikke lade være med at slå osv når det er keldd - haha

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-12-04 20:15

Keldd han hyggeslåsser

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-12-04 20:16

mirit:
Hæ hæ,du kan sgu da ikke slå en bule i en blød hat
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-04 20:19

Keldd - det skal du ikke være sikker på

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-04 20:20

[hør] DUK !!!

miritdk -> Skyder med skarpt om lidt !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-04 20:21

MOLO...... hmmmmmm - jeg tror ikke jeg vil vide hvad du mener *GGG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-04 20:23

..og så kender miritdk ikke forskel på JAVA og Javascript

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-04 20:24

øhhh molo - hvad mener du ????????? (gør jeg sikkert ikke - lol)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-12-04 20:24

mirit:
Så skulle jeg da bindes på arme og ben,men hvad,
bare jeg har panden fri,skal jeg nok klare mig........dåååååmmmme.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-04 20:27

ønsketænkning keldd - drøm videre

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-04 20:28

Citat
MOLO - jeg læser altså spørgsmålet som at der netop ikke skal være java - øhhhh ????????????

Hvad lavede du dog dér. Kvinder kan lave dårlig mad og tæve Keldd ....men JAVA ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-04 20:32

ahaaaaaa molo - jamen - nå - lol

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-04 20:34

molo

Kaaarn du finde ud af det altså at lave bedre mad

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-04 20:38

laver forresten en fortrinlig kop java ind i mellem - så kom bare ikke her og genér mig molo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-04 20:38

ans - det kæn han sikkert ikke -

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-04 20:41

Tror nu nok at han kaarn, men vil ikke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-04 20:43

Jeg kan da i modsætning til dig ans, finde ud af at udtale kandu rigtigt

Kaaaarn du ..ans altså

..og jeg vil sandelig også håbe jeg kan kokkerere, da the1best kommer på besøg i morgen og hovedretten kommer til at bestå af kogt torsk (.. egen avl) med kartofler og pebberodssovs, samt en råkostsalat af hvidkål, reven gullerod, rosiner og citronsaft.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-04 20:45

Cognak Flamberede figner med råcreme til dessert ? Hva'behar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-04 20:46

molokyle ............. kogt torsk af egen avl ???????????? NÅ !!!!!!! hvad har du nu rodet dig ind i

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-12-04 20:48

Er jo en masse små kerner i figner molokyle,men dem fjerner du selvfølgelig??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-12-04 20:50

Cognak Flamberede figner med råcreme til dessert ................slubre savle uhmm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-04 20:53

miritdk -> Jar har sæl værød mæ tæ æ farngø dæn

holniels -> Klart klart...! Jeg bruger da selvfølgelig en figensigte

Sådan en har alle da

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-04 20:56

Molo

Der var da noget positivt ved de forskellige udtalelser. Vi forstod jo, hvad den anden mente

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-12-04 20:57

De afkernede er også billige - spurgte lige øvrigheden.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-12-04 20:59

Hallo?,endelig hørte jeg noe jeg ikke vidste i forvejen,takk molokyle,den ryker rett inn i kartoteket,sigte var det ja,

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-04 21:01

emesen -> Siger Overkommandoen, man kan købe afkernede figner ? Billigt ?

Hvorhenne ? ..i Drømmeland ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-12-04 21:06

Hun sagde ikke hvor, men det er også ligemeget - det er ikke mig der handler ind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-04 21:09

emesen -> Tror hun tænker på dadler

Figner koster dadler ..også med kerner

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-04 21:12

En figen uden kerner er som en cykel i et glas øl !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-12-04 21:13

Nejda,jeg husker jeg købte noget figenpålæg,og det var uten kerner tror jeg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-04 21:16

holniels -> Cognak flamberet figenpålæg med råcreme ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-12-04 21:20

Jeg har spurgt igen.....................figner uden kerner hos brugsen i smørum.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-12-04 21:23

Ok molokyle,da nøjes jeg med Cognak´en,ha eller to eller tre jo,

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-04 21:27

emesen -> Jeg holder mig til de gode hele figner i sirup på dåse fra Irma

holiniels -> Hvorfor overrasker det mig ikke ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-04 21:41

Molo

Er det denne torsk, du vil servere

Citat
Samme Heinrik forærede vi engang en Torsk efter en vellykket fisketur, da vi mente han skulle lidt rigtig mad som suplement til de bajere han levede af. Han takkede mange gange og sagde den var han meget glad for, så den ville han da ta' med hjem.

En lille uges tid senere mødte vi ham igen og vi fik en lille sludder. Pludselig bemærker en eller anden : Heinrik tror du ikke snart du sku' få dig et bad. Jeg synes du lugter. Vredt sagde Heinrik; jeg går skam i bad mindst en gang om ugen. Vi lod spørgsmålet ligge. Lidt senere spørger vi så ind til, hvad han syntes om fisken vi gav ham ? Han bedyrede at den var han skam STADIG meget glad for og fremdrog så Torsken ...fra indelommen

fik du den tilbage

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-04 21:44

Og det var

Citat
Fra : molokyle Dato : 25-10-04 12:26

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-04 22:02

ans -> Ikke dén torsk

Levninger fra fisketuren sidste fredag

</MOLOKYLE>