/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu reglerne: En extra tur ! læs, læs
Fra : Guild
Vist : 432 gange
50 point
Dato : 17-12-04 17:35

http://www.kandu.dk/dk/tip/10036
Bedre og mere præcist kan det vist ikke siges ! .. Kære Kandu-venner: "Læs og forstå"
/PG

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 60 point
Dato : 17-12-04 17:42

Ja, den er virkelig god. Jeg hyggede mig hele vejen igennem den. Den skulle have haft 5 stjerner.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-12-04 17:43

mi ik fåtså??

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-12-04 17:44

Godt Tips 5 Stjerner skulle det have ?

Kommentar
Fra : posedamen

Dato : 17-12-04 17:49

Alene den omstændighed at trinethk har formået at lave et indlæg UDEN sjuskefejl fortjener en *

Posedamen/
fyldt med godter

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 17-12-04 17:51

>rotw
>Jernladyen
Så må vi lige finde extra "julestjerner" .. hvor kan vi købe dem ?
Mit spinkle forsøg er "at holde gang" i dette gode tip .. så alle læser og forstår.
Hvis vi nu er 100 Kandu'er, der løbende indsparer 50 point .. så må det da have en effekt !
/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-12-04 17:59

Der manglede en:
>>Fortæl endelig dine medsøstre hvor langt ude og mentalt syge de er!<<

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 17-12-04 18:00

Ja, det må man da håbe. Og vi behøver slet ikke købe nogle flere "julestjerner". Jeg har 3 liggende i julekassen, jeg ikke har fået sat op.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-12-04 18:21

Guild et godt tips, nej hvor jeg grinte af den ironi, og har lige sendt tippet videre her http://www.kandu.dk/dk/spg/56186 for jeg tror at J_Lo har brug for at læse det.

//bentjuul

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-12-04 18:23

Jeg tror da ikke at der er nogen brugere, der kan genkende noget af det der er skrevet i dette tip
Mon ikke det er henvendt til evt. nye, som skulle forvilde sig her ind ?

Det er skrevet uden omtanke for, at det kan genere alle de kvikke hjerner der bevæger sig rundt i
de forskellige spørgsmål.

Derfor går jeg ud fra, at vi fortsætter, som vi hele tiden har gjort !!

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : Guild

Dato : 18-12-04 14:53

Tak for svaret Jernladyen. Fordi du var den første med et svar, og fordi vi åbentbart har samme humor.
/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-12-04 14:58

Det er I ikke ene om, Per

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 18-12-04 21:59

Tak skal du have, Guild. Jeg hygger mig stadig over den. Men det er da rart, vi er flere om samme humor.
Hilsen Jette