/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counter Strike
Fra : RaB
Vist : 489 gange
30 point
Dato : 12-08-02 23:10

Hvorfor nogle server er bedst at spille på hvis man er nybegynder?? så man ikke blive skudt hele tiden...

Kommentar
Fra : BaloO_niclas

Dato : 13-08-02 16:08

boomtown er nok heller ikke det bedste sted for der skal du enten være member og betale penge eller et basic member det er dog gratis men vis du er nybegynder kan det vel også være svært...

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 14-08-02 01:37

hvor finder jeg de server????(UK2)

Accepteret svar
Fra : BaloO_niclas

Modtaget 30 point
Dato : 14-08-02 16:07

1. tryk på din cs genvej
2.tryk på play cs
3.tryk på play online
4.tryk på update (der efter modtager den servere og der går fra 5-15 min og så skulle der komme omkring 15 tusind eller lidt mindre servere frem)
5. så trykker du på game (står øverst med gult lige over server navnene)
6. så skulle der komme en pil der går opad (det vil sige at alle serverene står i alfabetisk orden)
7 du går derefter hele vejen ned abcdefghijklmnopqrst U og så går dualle serverene igennem der starter med U og så vil der komme cirka 50 servere der hedder UK2

Kommentar
Fra : BaloO_niclas

Dato : 14-08-02 16:09

8. du makere en af uk2 serverene og trykker på game info så kan du oppe i venstre hjørne læse hele dens navn og så skal der står noget med UK2 beginners only eller bare noget med beginners only

Kommentar
Fra : BaloO_niclas

Dato : 14-08-02 16:10

håber det er en hjælp :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 10:26

> Hvorfor nogle server er bedst at spille på hvis man er nybegynder?? så
> man ikke blive skudt hele tiden...00 KRskland.

Prøv at se på www.cyborg2.com

--
Mvh Jacob

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-08-02 08:06

www.boomtown.net newbee serverne.

"RaB" <RaB.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ck079.4545$ww6.507277@news010.worldonline.dk...
> Hvorfor nogle server er bedst at spille på hvis man er nybegynder?? så
> man ikke blive skudt hele tiden...00 KRskland.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-08-02 21:07

"Peter Sepstrup" <sepstrup@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:3d5df5b6$0$27844$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> www.boomtown.net newbee serverne.
>
> "RaB" <RaB.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:ck079.4545$ww6.507277@news010.worldonline.dk...
> > Hvorfor nogle server er bedst at spille på hvis man er nybegynder?? så
> > man ikke blive skudt hele tiden...00 KRskland.
> >
Måske skulle du prøve at spille dod (www.dayofdefeat.dk) det er et andet
tempo og du resporner (genopliver) efter max 10 sekunder..

Hilsen

GrandOldMan
DOD-Clan TheOutlaws
http://home19.inet.tele.dk/andersson

Kommentar
Fra : kridex

Dato : 18-03-05 03:01

nej de hedder UK2.Net - newbies only.... har selv prøvet...

anywayS... jeg sQger en klan.. hvis der tilfældigvis er nogen der sQger... :)

håber på svar