/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Blank skærm i Hotmail
Fra : wium
Vist : 501 gange
70 point
Dato : 17-12-04 11:01

Gennem flere år har jeg haft en hotmail adresse uden problemer. For cirka en uge siden downloadede jeg tre sikkerhedsopdateringer til XP. Siden har skærmen været tom når jeg har logget ind på Hotmail. Adressen er OK, men skærmbilledet er tomt. Efterfølgende har jeg gendannet systemet til før jeg downloadede. Det skete uden problemer. Men min hotamail skærm er stadig blank?
Hvad kan jeg gøre?
W

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 17-12-04 11:19

Lige under adr linien er der en forklaring med en løsning,det er noget med at nogle sider bliver opfattet som popup

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-04 11:50

forsøgte mig lige og fandt ud af at hvis jeg klikkede på ctrl samtidig så var der ingen problemer - altså oleposts løsning stemmer - popup stopperen driller !

Kommentar
Fra : wium

Dato : 17-12-04 15:37

Til olepost: Jeg går ud fra at du mener "side info", hvor der er tre oplysninger, de hjælper mig desværre ikke.
Til miritdk: Holder jeg crtl tasten nede, når jeg går ind på siden, er den stadigt blank!
Går jeg så ind i funktioner under blokering af popup-vinduer og tillader pop-up vnduer så er skærmen fortsat blank.
Kan der været noget andet galt?
W

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-04 18:59

Hmmm jeg har ingen problemer med at komme til - øhhh - var inde i morges og skulle kun lige bruge popup exit en enkelt gang - så aner det ikke.
Kan være en anden der bruger hotmail ved noget

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 17-12-04 22:05

Prøv at gå i firewall og tilføj hotmail

Kommentar
Fra : Uggagaga

Dato : 21-12-04 13:07

Hej alle.

Jeg har nøjagtig de samme problemer som wium.

Til: olepost. Hvor går man ind i firewall henne, så jeg kan få tilføjet hotmail.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 21-12-04 14:43

Start-indstill-kontrolpanel-nederst --firewall-undtagekser-find pogram

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 21-12-04 14:54

jeg har hotmail og har kun fluer i ms messengerog fjernsupport,og det kører

Hvis det ikke hjælper
prøv helt at deaktivere firewall,se om det hjælper,
husk at sæt den til igen

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 15-01-05 16:34

det er ikke noget med dine service packs at gøre jeg har ingen windws updatateringer og jeg fra dag til dag fik samme problem alle computerene i vores hus har samme problem ( 4 stk.)