/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Trinethk og alle andre på Kandu
Fra : ibasa
Vist : 463 gange
500 point
Dato : 17-12-04 09:31

Hej ! Trinethk.

Det er et kanon tip du har skrevet. Det er jo lige den indstilling, der skal bruges for at være med her på Kandu.dk.

Så til alle andre: Læs damens tip og se om I kan leve op til de skrappe krav der stilles.

Trinethk: Fortæl mig lige hvad 2+2 er lig med. Kan du det, er der 500 dask til dig for tippet. [hør]

OBS ! Hvis der går lidt tid inden du får et "accepteret svar" er det fordi jeg har andre og vigtige gøremål ude i det virkelige liv.

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-12-04 09:45

1 * -1 = -1

Husk det!

Trines tip er det bedste jeg har læst meget længe. Det er sarkastiskt og morsomt, og kun de dummeste vil ikke kunne forstå det. Så jeg venter kun på at du ibasa skriver et tip med samme kloge indhold, specielt beregnet for de dummeste.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-12-04 09:49

Ja det er et super tip.....

Kan bare ikke forstå det ikke fik flere stjerner?

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 17-12-04 09:50

Øøøøøhhhhh.
Dit resultat er forkert, men et rigtigt godt forsøg

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-12-04 09:59

ibasa
Mit resultat er IKKE forkert.

1 gange minus 1 er lig med minus 1.

Kom så med din forbedring.

mango

jeg fik ikke lov til at give stjerner, ellers havde jeg givet 5

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-12-04 10:04

Arne...jeg tror Søren mente at det ikke var det resultat der skulle gives i denne tråd for at få pointene..har jeg ret? eller har jeg ret? ..Søren

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 17-12-04 10:05

Hvad er det for et tip du roser så meget? Kan man få et link?

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 17-12-04 10:06

Ok... Jeg giver mig

DIT regnestykke er ikke forkert...Men resultatet stemmer ikke overens med min facitliste. Så nu er der kun at vente på Damen, for at se hvad der kommer ud af det. Hov, nu er der post. Måske er det tippet ophavsdame

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 17-12-04 10:08

Nå, ligemeget... har fundet det selv: http://www.kandu.dk/dk/tip/10036

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 17-12-04 10:11

Ok.. Harkekin.

mango. Du er da heller ikke til at skjule noget for

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-12-04 10:15

Søren - Så må du da skifte den facitlste ud.

mango - Skal jeg checke den geografiske position, eller ER det den Søren jeg tror?

Accepteret svar
Fra : Trinethk

Modtaget 510 point
Dato : 17-12-04 10:48

Hej ibasa :D
Wow... det må jeg nok sige, 1000 tak :) Jeg tror jeg svare 4 !

Men fortæl mig lige, hvor skriver du: S ren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E. ? hvad betyder det ?

Godkendelse af svar
Fra : ibasa

Dato : 17-12-04 11:02

Tak for svaret Trinethk. Super godt tip.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E. Den her er min signatur.
Tallene er grader, minutter og sekunder. Det er rent faktisk der i landet, hvor jeg opholder mig.
Venlig hilsen med et Glædelig jul og godt nytår til alle jer på tråden.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 17-12-04 11:04

Hej Trinethk
Synes at dit tip er SUPER .. nu må vi håbe "folket" læser dine "nye regler".
Sørens "underlige" tal er længde- og breddegrad. Jeg kan umiddelbart se, at han befinder sig i Danmark .. men ikke præcist hvor, det kræver en tabel .. men den findes nok "et eller andet sted" på nettet.
/PG

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-12-04 11:06

Man kan sejle til Sørens possision.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 17-12-04 11:09

Emesen din lille gav

Nej ikke helt

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : posedamen

Dato : 17-12-04 11:37

Fatter ikke man kan belønne den med flest sjuskefejl,mest hidsige og opfarende person på kandu med 500 point.

Så er der squ noget galt med systemmet.

Kommentar
Fra : posedamen

Dato : 17-12-04 11:49

Jeg kom til at påtale en promille af hidsigsproppens MANGE fejl, jeg påpegede det i en venlig anlagt tone det resulterede i bla dette svar fra damen :

Nej.... Du er åbenbart så fatsvag at du skal havde hvert et ord skåret ud i pap !

det sir vel alt

Goddaw DOOOOH

Posedamen/
med posen fyldt af gode sager

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-12-04 12:21

Arne..hvis du tror at det er min Søren..så er det ikke tilfældet

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 17-12-04 15:17

Super godt tip, Trine, håber dine ideer breder sig på hele Kandu

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-04 15:24

Trinethk -> *KLMPLAG*

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-01-05 20:10

Molo, faldt lige over denne tråd..hvad betyder det der: KLMPLAG ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-05 20:32

(+ 2 2) = (+ (+ 1 1) (+ 1 1))

</LISP>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-05 20:33

mango -> Klasker Mig På Lårene Af Grin

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-01-05 21:22

nååeh..oki..hvorfor det der regnestykke?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-05 21:41

mango -> Omvendt polsk notation.

Citat
Fortæl mig lige hvad 2+2 er lig med.

...men skal det være helt korrekt LISP, så man får den boolske værdi SAND, så :

EQ((+ 2 2) (+ (+ 1 1) (+ 1 1)))

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-05 21:43

</MOLOKYLE>