/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Lyd på "Kom og vind"
Fra : hansen9
Vist : 463 gange
150 point
Dato : 16-12-04 22:37

Min ærede hustru er vild med at spille bingo på kom og vind. Tro mig, det er jeg ikke. Men hun klager over, at der er ekko på opråberens stemme, hvilket gør det lidt besværligt. Min hustru har set et eller andet råd om, at man kan trykke på en streg og gøre noget andet så ekkoet forsvinder. Nogen der ved hvad hun snakker om - det kunne jo redde familiefreden

Kommentar
Fra : johnny80

Dato : 16-12-04 23:07

Måske er det i kontrolpanel hun vil ændre noget. Der er en menu der hedder lyd. Men jeg tror desværre ikke man kan ændre noget mod ekko.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 23:08

aner ikke om hun kan gøre noget - kender mange der oplever det - meeeeeeeeen - kan hun ikke nøjes med at læse?????????????

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 150 point
Dato : 17-12-04 12:16

nå - har hørt om det og hertil morgen fik jeg det råd af en inkarneret spiller - at der ikke er noget ekko - men at den automatiske stemme af og til hakker - der er ikke meget at gøre - eneste råd er at skrive til dem - der er mulighed for det lige under spillet. Alternativt skrue ned for evt bass så det ikke virker så voldsomt.

Sorry bedre kan jeg ikke gøre det ..... håber familie og husfred holder trods alt

Godkendelse af svar
Fra : hansen9

Dato : 20-12-04 10:29

Tak for svaret miritdk.
Det hjælper lidt at skrue ned for bassen, men det er ikke godt. Man kan ikke nå at følge med hvis man skal læse - når man spiller på "expert". Men jeg tror husfreden overlever